Cesta de la compra

Inclusió digital a l'aula

Autor Ester Castejón / Conxi López / Miquel Selga

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Inclusió digital a l'aula
-10% dto.    14,00€
12,60€
Ahorra 1,40€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Tal com diu Mel Ainscow (2002) “la inclusió és un procés sense fi per trobar millors formes de respondre a la diversitat. Tracta sobre el fet de conviure amb la diferència i d’aprendre a aprendre de la diferència. Des d’aquest punt de vis...

Leer más...
  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491163046
  • ISBN10 8491163042
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 100
  • Colección DOSSIERS DIDACTICS #
  • Año de Edición 2016
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Inclusió digital a l'aula

Autor Ester Castejón / Conxi López / Miquel Selga

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Tal com diu Mel Ainscow (2002) “la inclusió és un procés sense fi per trobar millors formes de respondre a la diversitat. Tracta sobre el fet de conviure amb la diferència i d’aprendre a aprendre de la diferència. Des d’aquest punt de vis...

-10% dto.    14,00€
12,60€
Ahorra 1,40€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Tal com diu Mel Ainscow (2002) “la inclusió és un procés sense fi per trobar millors formes de respondre a la diversitat. Tracta sobre el fet de conviure amb la diferència i d’aprendre a aprendre de la diferència. Des d’aquest punt de vista, la diferència esdevé un factor positiu i un estímul per a l’aprenentatge.” Com podem els docents minimitzar les barreres a la participació i l’aprenentatge dels nostres alumnes? És una qüestió de recursos o de canvi d’estratègies? Mai com ara hem tingut tantes eines al nostre abast per a universalitzar i personalitzar l’aprenentatge… a què esperem? Aquest llibre pretén respondre aquestes i d’altres preguntes... La tecnologia és per sí mateixa pedagogicàment innovadora? No pas. En canvi les escoles o instituts que s’entossudeixen en ser cada dia més inclusius sí que estan immersos en la recerca de noves estratègies. La innovació educativa no els és aliena. L’objectiu d’aquest dossier és introduir un concepte molt més ampli, el de la inclusió digital, en les aules. Fa propostes concretes per promoure entre els docents l’enriquiment i el disseny d’activitats educatives de manera que donin més oportunitats d’èxit a TOTS els alumnes, sense exclusions. Aquest dossier pretén mostrar com la tecnologia es pot posar al servei d’aquest repte; vol presentar com algunes eines digitals a l’abast de tothom poden ser les grans aliades de l’escola inclusiva. El lector compromés en l’educació d’infants i adolescents trobarà en aquestes pàgines un filó d’idees i recursos per aconseguir implicar-los en el seu propi aprenentatge.