Ser a l´escola. Una pedagogia per descobrir la interioritat
Editorial PAGÈS EDITORS
España peninsular
En un món sorollós, saturat d’estímuls, en una societat de canvi constant i d’alta velocitat, cal que l’escola s’ocupi del creixement del món interior; que n’afavoreixi un desenvolupament s...
Leer más...- Editorial PAGÈS EDITORS
- ISBN13 9788499753973
- ISBN10 8499753973
- Tipo LIBRO
- Páginas 96
- Colección Estudis #
- Año de Edición 2013
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Materias
Educación InfantilSer a l´escola. Una pedagogia per descobrir la interioritat
Editorial PAGÈS EDITORS
En un món sorollós, saturat d’estímuls, en una societat de canvi constant i d’alta velocitat, cal que l’escola s’ocupi del creixement del món interior; que n’afavoreixi un desenvolupament s...
España peninsular
Detalles del libro
En un món sorollós, saturat d’estímuls, en una societat de canvi constant i d’alta velocitat, cal que l’escola s’ocupi del creixement del món interior; que n’afavoreixi un desenvolupament sa i ric és més necessari que mai. No es tracta, però, de carregar l’escola amb una nova missió, no es tracta d’incorporar una nova matèria. La proposta que aquí presentem planteja com l’escola, fent el que fa, pot millorar els seus objectius educatius. I fent això ajuda al desenvolupament personal dels alumnes, dels seus docents, de la comunitat educativa. Com? Amb espais i temps de silenci, per començar. Amb uns altres ritmes. Amb petits detalls que influeixen en el clima de l’escola i de l’aula. Però, sobretot, sense afegirhi res. Sense contribuir a la saturació. Des del que fem, amb un fer diferent. Proposem un estil, una consciència, un reconeixement.
Helena Esteve és llicenciada en Belles Arts. Dedicada professionalment a la docència al llarg de 38 anys, com a professora de Dibuix, de Disseny i d’Art. Membre de l’Equip de Recerca sobre pedagogia i interioritat i Formadora de formadors a Jesuïtes Educació.
Ruth Galve és llicenciada en Filologia catalana per la UB. Doctora en Arts Escèniques. Professora de Literatura i Llengua. Formadora de formadors i membre del Grup de Recerca i Innovació Pedagògica en Llengua oral de l’ICE de la UB.
Lluís Ylla és enginyer agrònom (UdL). Posgrau en Direcció general (UOC) i Posgrau en formació en ciutadania activa (UB). Director adjunt de la fundació Jesuïtes Educació. Treballa en pedagogia de la interioritat.