Cesta de la compra

Adolescència, maduresa i senectut

Autor Carme Triadó / Feliciano Villar

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Adolescència, maduresa i senectut
-5% dto.    15,00€
14,25€
Ahorra 0,75€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Aquest és un text docent bàsicament pràctic i orientat a l’asignatura "Adolescència, maduresa i senectut". Per tant, el text (i el DVD que el complementa) , recull, organitza i posa a la vostra disposici&oa...

Leer más...
  • Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788447531028
  • ISBN10 8447531023
  • Tipo LIBRO
  • Año de Edición 2006
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica

Adolescència, maduresa i senectut

Autor Carme Triadó / Feliciano Villar

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Aquest és un text docent bàsicament pràctic i orientat a l’asignatura "Adolescència, maduresa i senectut". Per tant, el text (i el DVD que el complementa) , recull, organitza i posa a la vostra disposici&oa...

-5% dto.    15,00€
14,25€
Ahorra 0,75€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Aquest és un text docent bàsicament pràctic i orientat a l’asignatura "Adolescència, maduresa i senectut".
Per tant, el text (i el DVD que el complementa) , recull, organitza i posa a la vostra disposició tot allò que necessiteu per portar a terme les pràctiques de l’assignatura, alhora que també permet:
a) Facilitar l’accés a la informació. Amb aquest document tindreu des del començament una visió general de tot el curs: la planificació, les tasques que heu de fer, com les heu de fer i quins criteris se seguiran per avaluar-les.
b) Tenir en tot moment a la vostra disposició el material i les orientacions generals necessàries per anar treballant de manera autònoma en les tasques encomanades.
c) Estalviar temps als professors/es en l’exposició de qüestions genèriques per tal de dedicar-lo a la discussió amb els estudiants als aspectes més problemàtics, o fins i tot polèmics, de la temàtica de l’assignatura.
d) Repercutir, en conjunt, en una millor relació entre estudiants i professors, ja que, partint d’unes bases clares per a tots i amb més temps disponible, el professor/a es podrà implicar més en l’orientació i el seguiment del treball individual i de cada subgrup d’estudiants.