Cesta de la compra

Aprendre ciencies a l'educacio Primaria

Autor Jordi Martí

Editorial EDITORIAL GRAO

Aprendre ciencies a l'educacio Primaria
-5% dto.    18,50€
17,58€
Ahorra 0,93€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Finalitats de l´ensenyament de les ciències a primària Desenvolupar les facultats cognitives generals dels infants Les lliçons de coses La influència de l´obra de Piaget en l´ensenyament de les ci&egra...

Leer más...
  • Editorial EDITORIAL GRAO
  • ISBN13 9788499804156
  • ISBN10 8499804152
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 152
  • Colección BIBLIOTECA DE GUIX #184
  • Año de Edición 2012
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Aprendre ciencies a l'educacio Primaria

Autor Jordi Martí

Editorial EDITORIAL GRAO

Finalitats de l´ensenyament de les ciències a primària Desenvolupar les facultats cognitives generals dels infants Les lliçons de coses La influència de l´obra de Piaget en l´ensenyament de les ci&egra...

-5% dto.    18,50€
17,58€
Ahorra 0,93€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Finalitats de l´ensenyament de les ciències a primària Desenvolupar les facultats cognitives generals dels infants Les lliçons de coses La influència de l´obra de Piaget en l´ensenyament de les ciències Adquirir els coneixements i els mètodes de la ciència El debat sobre conceptes versus procediments El nature study Aprendre a investigar i investigar per aprendre Desenvolupar la competència científica Aprendre a investigar Les preguntes L´àmbit de les dades, els fets i les evidències Observar Experimentar Analitzar dades i extreure conclusions Avaluar i revisar l´obtenció de dades i l´establiment d´evidències Les habilitats d´investigació dels nens i nenes: resultats de la recerca L´àmbit de les explicacions i els models te·rics Les explicacions científiques com a narracions Algunes orientacions per treballar a l´aula Investigar per aprendre Per què és important plantejar-se com s´aprèn? Mecanismes que intervenen en el procés de canvi conceptual El coneixement intuïtiu dels infants, punt de partida del disseny curricular El coneixement infantil sobre els éssers vius El coneixement infantil sobre l´estructura de la matèria Referències bibliogràfiques