Cesta de la compra

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

Autor AA.VV.

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus
-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables
Envío gratis
España peninsular

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de ...

Leer más...
  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491808503
  • ISBN10 8491808507
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 216
  • Colección Manuals #269
  • Año de Edición 2021
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica
  • Audiencia General / "Trade"
  • Rango Edad de interés, años Desde 16 Hasta 80

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

Autor AA.VV.

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de ...

-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de països. De manera imprevista, les institucions educatives s?han vist obligades a adoptar solucions d?emergència, migrant cap a models de docència no presencial remota, que han permès parar el cop. A partir d?aquesta experiència, es comença a valorar si l?educació en línia pot ser una aliada vàlida que permeti el desenvolupament de solucions híbrides en els nostres sistemes educatius. La resposta és que sí, encara que el que s?ha fet fins ara no és, pròpiament, educació en línia. Aquest llibre presenta un seguit de propostes per millorar l?educació en línia i fer front a situacions futures de presencialitat discontínua que puguin donar-se, degudes a possibles nous confinaments, totals o parcials. Vol ser un instrument de suport per a tots els professionals de l?educació que necessiten o volen aprofitar al màxim el potencial transformador que ofereix l?educació en línia.