Cesta de la compra

Una altra mirada a les tutories. Educació emocional a l'escola

Autor Isabel Fuertes / Minerva Gabarró

Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT

Una altra mirada a les tutories. Educació emocional a l'escola
-5% dto.    22,00€
20,90€
Ahorra 1,10€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Amb el títol “Una altra mirada a les tutories. Educació emocional a l'escola” l’Associació de Mestres Rosa Sensat ha publicat un nou llibre de la col·lecció “Dossiers, materials per a l&rs...

Leer más...
  • Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT
  • ISBN13 9788494148224
  • ISBN10 8494148222
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 176
  • Año de Edición 2013
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica con solapas

Una altra mirada a les tutories. Educació emocional a l'escola

Autor Isabel Fuertes / Minerva Gabarró

Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT

Amb el títol “Una altra mirada a les tutories. Educació emocional a l'escola” l’Associació de Mestres Rosa Sensat ha publicat un nou llibre de la col·lecció “Dossiers, materials per a l&rs...

-5% dto.    22,00€
20,90€
Ahorra 1,10€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

Amb el títol “Una altra mirada a les tutories. Educació emocional a l'escola” l’Associació de Mestres Rosa Sensat ha publicat un nou llibre de la col·lecció “Dossiers, materials per a l’acció educativa”, realitzat per les mestres Isabel Fuertes i Minerva Gabarró.

Minerva Gabarró (Tarragona, 1978) és geògrafa, educadora ambiental i mestra, mentre que Isabel Fuertes (Toledo, 1980) és mestra de primària i tècnica superior en educació infantil. 

“Les noves generacions formen part d'una societat tecnològicament avançada però emocionalment afectada i, de retruc, els nostres alumnes experimenten aquests canvis d'acord amb la realitat social on viuen, els quals afecten directament el seu estat emocional i generen actituds i comportaments sovint negatius. L'experiència pedagògica ens ha ensenyat que hem de saber preveure i afrontar aquesta realitat amb optimisme i trobar un camí que obri les portes a un nou plantejament didàctic en el que la part emocional hi tingui cabuda i hi trobi resposta de la mateixa manera que la part racional” diuen les autores al pròleg.

El nou Dossier, de 176 pàgines, és un material didàctic que permet introduir els docents al món de l’educació emocional al cicle superior de l’etapa de primària. Les activitats del llibre s’agrupen en 5 blocs/àmbits competencials: consciència emocional, autoregulació emocional, autonomia emocional, competència social i habilitats de vida i benestar.