Cesta de la compra

Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país

Autor Albert Castellón

Editorial ARA LLIBRES

Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting  per a un nou país
-5% dto.    19,90€
18,90€
Ahorra 0,99€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
  • Editorial ARA LLIBRES
  • ISBN13 9788415642350
  • ISBN10 8415642350
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 312
  • Año de Edición 2013
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país

Autor Albert Castellón

Editorial ARA LLIBRES

-5% dto.    19,90€
18,90€
Ahorra 0,99€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Albert Castellón, l?home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perquè tenim un pla. ?La teoria de posicionament de màrqueting és una disciplina extraordinàriament necessària per encarar el futur de Catalunya.?