Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
España peninsular
- Editorial ARA LLIBRES
- ISBN13 9788415642350
- ISBN10 8415642350
- Tipo LIBRO
- Páginas 312
- Año de Edición 2013
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Materias
Política CatalanaCatalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
-5% dto. 19,90€
18,90€
Ahorra 0,99€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
España peninsular
Detalles del libro
Albert Castellón, l?home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perquè tenim un pla. ?La teoria de posicionament de màrqueting és una disciplina extraordinàriament necessària per encarar el futur de Catalunya.?