Si, Acepto
Esta web utiliza cookies para obtener datos estadísticos de la navegación de sus usuarios. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Leer más
4 de mayo

Competències per transformar el món. Cap a una educació crítica i per a la justícia global a l'escola

Massip, Clara
Competències per transformar el món. Cap a una educació crítica i per a la justícia global a l'escola
Competències per transformar el món. Cap a una educació crítica i per a la justícia global a l'escola

Competències per transformar el món. Cap a una educació crítica i per a la justícia global a l'escola

Massip, Clara
19,50€
Disponible

Educació per al desenvolupament crítica i transformadora i enfocament competencial: complicitats i reptes · Competències per transformar el món: el model curricular de competències i educació per al desenvolupament · Els continguts d´aprenentatge d´una educació per al desenvolupament crítica i transformadora en els centres educatius · ...
[Leer mas...]

Editorial
ISBN13
ISBN10
Tipo
Páginas
Año de Edición
Idioma
Encuadernación

Educació per al desenvolupament crítica i transformadora i enfocament competencial: complicitats i reptes · Competències per transformar el món: el model curricular de competències i educació per al desenvolupament · Els continguts d´aprenentatge d´una educació per al desenvolupament crítica i transformadora en els centres educatius · Didàctica i metodologia de l´educació per al desenvolupament crítica i transformadora en el centre educatiu · L´avaluació de l´educació per al desenvolupament crítica i transformadora · A tall d´epíleg: la funció dels actors educadors · Annexos: Desplegament dels continguts d´aprenentatge dels eixos de l´EpD crítica i transformadora en l´àmbit escolar

S´ofereixen orientacions sobre les finalitats educatives, els sabers, les estratègies didàctiques i els instruments d´avaluació que promouen les competències per transformar el món com a part del desenvolupament bàsic de l´alumnat.

Clara Massip Bonet. Especialista en educació per al desenvolupament i la justícia global i coordinadora d´Edualter. Té formació en geografia i història-antropologia i un màster en immigració i educació intercultural. Col·labora amb diverses xarxes i plataformes d´entitats i docents en projectes d´educació crítica i transformadora. Cécile Barbeito Thonon. Investigadora i formadora de l´Escola de Cultura de Pau de la UAB en continguts i metodologies d´educació per a la pau. Té formació en ciències polítiques i un màster en investigació en formació, didàctica i avaluació educativa. Actualment promou la transversalització de continguts d´educació crítica i transformadora a llibres de text i formació inicial del professorat. Àlex Egea Andrés. Professor de pedagogia internacional i educació per a l´equitat i el desenvolupament sostenible a la Universitat de Barcelona i membre del Grup de Recerca en Pensament Pedagògic i Social (GREEPS). Col·labora amb centres educatius, entitats i administracions en el disseny, la implementació i l´avaluació de projectes de millora i canvi educatiu. Mariano Flores Matamoros. Especialista en educació per al desenvolupament i la justícia global. Té formació en direcció i gestió de centres educatius i en educació per a la pau. Activista en diverses plataformes de transformació educativa.