Cos de mestres. educació Musical. Com fer la teva programació en 25 dies

24,00 12,00

Sin impuestos: 11,54

Autor/es
AA. VV.
ISBN13
9788468103280
ISBN10
8468103284
Tipo
LIBRO
Páginas
186
Año de Edición
2010
Idioma
catalán
Encuadernación
Rústica
Editorial:
EDITORIAL CEP
Disponibilidad:
Disponible

No puntuado
Opinar
L'Editorial CEP té el plaer de presentar-los aquest complet manual que ofereix a l'opositor una detallada guia per elaborar una programació didàctica que permeti afrontar amb garanties les parts B1. Presentació d'una programació didàctica i B2. Preparació i exposició d'una unitat didàctica, del procediment selectiu per a ingrés en el cos de mestres./Escrit en un llenguatge clar i directe, permet preparar totes les proves relacionades amb la programació de la forma més completa i eficaç. No sols desenvolupa com elaborar el document sinó que, a més a més, orienta en la preparació de la defensa de la programació i l'exposició de la unitat didàctica./Una característica atractiva d'aquest manual és la planificació de tots els passos a donar per elaborar el document. S'organitza el treball, es posen exemples, se suggereixen idees i s'orienta en la presa de decisions per part de l'opositor./S'organitza en cinc grans seccions:

 Com elaborar la programació en 25 dies. Es distribueixen les tasques a realitzar en 25 sessions.
 La programació en diverses convocatòries d'oposició.
 Aspectes teòrics en què basar la realització de la programació.
 Característiques generals i musicals dels alumnes d'aquesta etapa.
 Informàtica bàsica; breu manual per facilitar l'elaboració del document, així com pàgines web de referència.

L'esquema desenvolupat en aquest manual, encara que està centrat en l'especialitat d'Educació Musical, pot prendre's com a model per a qualsevol altra especialitat.

INDEX





INTRODUCCIÓ

DECISIONS PRÈVIES
1. Elecció del context
2. Elecció del curs i del grup d'alumnes

DIA 1: INFORMA'T

DIA 2: CREA EL DOCUMENT, ESCRIU ELS TÍTOLS DE LES SECCIONS I COMPLETA ELS APARTATS 1 I 2
1. Pla del dia
2. Com quedarà l'índex de la teva programació
3. Realització de l'apartat 1 Introducció
4. Realització de l'apartat 2 Context

DIA 3: CREA L'ESBÓS GENERAL DE LES 15 UNITATS
1. Pla del dia
2. Resultat del treball del dia
3. Consells pràctics

DIES 4 A 18: ELABORA LES UNITATS I RECOPILA EL MATERIAL
1. Com quedarà l'apartat 3.4 de la programació: esquema d'UD per a completar
2. Com elaborar l'apartat 3.4 de la programació
3. Realització de l'apartat 4 Annexos

DIA 19: COMPLETA ELS APARTATS 3.1 OBJECTIUS I 3.2 COMPETÈNCIES B.SIQUES
1. Realització de l'apartat 3.1 Objectius
2. Realització de l'apartat 3.2 Competències bàsiques

DIA 20: COMPLETA ELS APARTATS 3.3 CONTINGUTS I 3.5 METODOLOGIA
1. Realització de l'apartat 3.3 Continguts
2. Realització de l'apartat 3.5 Metodologia

DIA 21: COMPLETA ELS APARTATS 3.6 ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I 3.7 AVALUACIÓ
1. Realització de l'apartat 3.6 Atenció a la diversitat
2. Realització de l'apartat 3.7 Avaluació

DIA 22: REVISIONS FINALS.

DIA 23: ESCRIU LA DEFENSA DE LA TEVA PROGRAMACIÓ PER AL TEMPS EXIGIT
1. Esquema dels aspectes a tractar en la defensa de la programació
2. Exemple de defensa de la programació

DIA 24: PREPARA L'EXPOSICIÓ DE LES TEVES UNITATS DID.CTIQUES PER AL TEMPS EXIGIT
1. Esquema dels aspectes a tractar en l'exposició de la unitat
2. Exemple d'exposició d'unitat didàctica

DIA 25: PROVA D'EXAMEN



APÈNDIX A: LA PROGRAMACIÓ EN DIVERSES CONVOCATÒRIES D'OPOSICIÓ. ANY 2007

1. Andalusia

2. Astúries

3. Balears

4. Cantàbria

5. Castella la Manxa

6. Castella i Lleó

7. Catalunya

8. Extremadura

9. Madrid

10. Melilla

11. Múrcia

12. País Basc



APÈNDIX B: ASPECTES TEÒRICS

1. Currículum

2. Psicologia i currículum

3. Nivells de desenvolupament curricular

4. Programació

5. Unitat didàctica

6. Centre d'interès

7. Objectius

8. Competències bàsiques

9. Continguts

10. Metodologia

11. Recursos didàctics

12. Avaluació

13. Activitats

14. Atenció a la diversitat

15. Normativa bàsica... millor en PDF

16. Exemples d'objectius, continguts, criteris.



APÈNDIX C: CARACTERÍSTIQUES DELS ALUMNES

1. Segons Pilar Pascual Mejía

2. Segons Oriol i Parra



APÈNDIX D: INFORM.TICA B.SICA

1. Eines útils de Word

2. Un capturador d'imatges: Screen Hunter

3. Pàgines Web per utilitzar amb els nostres alumnes



BIBLIOGRAFIA.

1. Bibliografia didàctica-pedagògica

2. Una altra bibliografia pedagògica NO usada en aquest temari

3. Llibres de què extreure activitats o repertori

Etiquetas:

-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es