Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica Temari volum 1

35,00

Sin impuestos: 33,65

ISBN13
9788414224250
ISBN10
8414224253
Tipo
LIBRO
Páginas
352
Año de Edición
2019
Idioma
catalán
Encuadernación
Rústica
Editorial:
EDITORIAL MAD
Disponibilidad:
Disponible

No puntuado
Opinar

Tema 1. L?evolució de l?educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic


 


Tema 2. L?educació especial en el marc de la LOGSE. El seu desplegament normatiu. El concepte d?alumnes amb necessitats educatives especials


 


Tema 3. El procés d?identificació i valoració de les necessitats educatives especials dels alumnes i la relació que té amb el currículum. Decisions d?escolarització. L?avaluació del procés educatiu i criteris de promoció per a aquests alumnes


 


Tema 4. El centre ordinari i la resposta a les necessitats especials dels alumnes. El projecte educatiu i el projecte curricular en relació amb aquests alumnes. Les adaptacions curriculars


 


Tema 5. El centre específic d?educació especial: característiques del projecte educatiu i del projecte curricular. Referents bàsics i criteris per a elaborar-los


 


Tema 6. L?orientació en el procés educatiu dels alumnes amb necessitats educatives especials. Estructura, organització i funció de l?orientació d?aquests alumnes


 


Tema 7. Els recursos materials i personals per a l?atenció dels alumnes amb necessitats educatives especials. Recursos de l?escola. Recursos externs a l?escola. Col?laboració entre serveis específics i serveis ordinaris


 


Tema 8. El mestre d?educació especial. Funcions. Modalitats d?intervenció. Relació del mestre d?educació especial amb la resta dels mestres del centre i amb els serveis de suport externs a l?escola


 


Tema 9. La participació de la família en l?educació dels alumnes amb necessitats educatives especials. Vies de participació. El paper dels pares en la presa de decisions respecte al procés d?escolarització d?aquests alumnes


 


Tema 10. Els alumnes d?educació infantil. Desenvolupament evolutiu en els diferents àmbits: motor, cognitiu, lingüístic, afectiu i social. Alteracions en el desenvolupament


 


Tema 11. Les necessitats educatives especials en l?etapa d?educació infantil. La resposta educativa a les necessitats especials d?aquests alumnes en el projecte curricular i en les programacions. Les adaptacions curriculars


 


Tema 12. Els alumnes d?educació primària. Desenvolupament evolutiu en els diferents àmbits: motor, cognitiu, lingüístic, afectiu i social. Alteracions en el desenvolupament


 


Tema 13. Les necessitats educatives especials en l?etapa d?educació primària. La resposta educativa a les necessitats especials d?aquests alumnes en el projecte curricular i en les programacions. Les adaptacions curriculars


 


Bibliografia

Etiquetas:

-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es