Cesta de la compra

Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I.

Autor AA.VV.

Editorial EDITORIAL CEP

Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I.
-5% dto.    40,00€
38,00€
Ahorra 2,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Editorial CEP es complau a presentar-los el temari d'accés al cos de mestres en l'especialitat d'Educació Primària. Aquest primer volum recull els temes 1 al 15 del temari oficial específic per a Catalunya. L'obra ha estat elaborada per p...

Leer más...
  • Editorial EDITORIAL CEP
  • ISBN13 9788468103112
  • ISBN10 846810311X
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 334
  • Año de Edición 2010
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Materias

Oposiciones

Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I.

Autor AA.VV.

Editorial EDITORIAL CEP

Editorial CEP es complau a presentar-los el temari d'accés al cos de mestres en l'especialitat d'Educació Primària. Aquest primer volum recull els temes 1 al 15 del temari oficial específic per a Catalunya. L'obra ha estat elaborada per p...

-5% dto.    40,00€
38,00€
Ahorra 2,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

Editorial CEP es complau a presentar-los el temari d'accés al cos de mestres en l'especialitat d'Educació Primària.

Aquest primer volum recull els temes 1 al 15 del temari oficial específic per a Catalunya. L'obra ha estat elaborada per professionals amb àmplia experiència docent i els seus continguts estan actualitzats i ajustats a la legislació vigent.

La claredat i coherència interna fan d'aquesta obra un material imprescindible que facilitarà a l'opositor una formació adequada mitjançant la qual podrà afrontar amb tranquil·litat la part teòrica del procés selectiu. Molta sort!!

INDEX

TEMA 1
CARACTERÍSTIQUES B.SIQUES DEL DESENVOLUPAMENT PSICO-EVOLUTIU DELS NENS I NENES DELS SIS ALS DOTZE ANYS. ASPECTES COGNITIUS, MOTRIUS, AFECTIUS I SOCIALS. IMPLICACIONS EN EL DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS EDUCATIU I D'ENSENYAMENT-APRENENTATGE..

TEMA 2
LA CONCRECIÓ DELS CURRÍCULUMS EN EL MARC DEL PROJECTE EDUCATIU DEL CENTRE. PROGRAMACIÓ DOCENT PER DONAR RESPOSTA A LES DIFERENTS NECESSITATS DE L'ALUMNAT: PRINCIPIS PEDAGÒGICS QUE HAN DE TENIR-SE EN COMPTE, ESTRATÈGIES PER A LA SEVA ELABORACIÓ EN EL CICLE, CURS I AULA. COORDINACIÓ DOCENT

TEMA 3
LA TUTORIA EN L'EDUCACIÓ PRIM.RIA. SUPORT I ORIENTACIÓ EN EL PROCÉS D'APRENENTATGE. COLLABORACIÓ AMB LES FAMÍLIES. FUNCIONS DEL TUTOR EN RELACIÓ AMB L'EQUIP DOCENT I ALTRES PROFESSIONALS. EL PLA D'ACCIÓ TUTORIAL. PROPOSTES D'ACCIÓ TUTORIAL

TEMA 4
L'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT DE L'ALUMNAT. PRINCIPIS I ESTRATÈGIES. MESURES ORGANITZATIVES, CURRICULARS I DID.CTIQUES. ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU. MESURES EDUCATIVES ESPECÍFIQUES

TEMA 5
L'AVALUACIÓ DELS PROCESSOS D'APRENENTATGE DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIM.RIA. CARACTERÍSTIQUES, ESTRATÈGIES, TÈCNIQUES I INSTRUMENTS D'AVALUACIÓ. PROMOCIÓ I PLANS ESPECÍFICS DE REFORÇ

TEMA 6
LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ. INTERVENCIÓ EDUCATIVA PER AL SEU ÚS I APLICACIÓ EN LES DIFERENTS .REES DE CONEIXEMENT

TEMA 7
L'.REA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL EN L'EDUCACIÓ PRIM.RIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'.REA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES B.SIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES .REES DEL CURRÍCULUM

TEMA 8
CONSTRUCCIÓ DE LA NOCIÓ DE TEMPS HISTÒRIC EN L'EDUCACIÓ PRIM.RIA. .MBITS D'ESTUDI DE PROCESSOS I FETS HISTÒRICS. L'APRENENTATGE DE LES GRANS ETAPES HISTÒRIQUES DE LA HUMANITAT. UTILITZACIÓ DE DOCUMENTS: ORALS, ESCRITS I RESTES MATERIALS. INTERVENCIÓ EDUCATIVA

TEMA 9
L'ENTORN I LA SEVA CONSERVACIÓ. RELACIONS ENTRE ELS ELEMENTS DELS ECOSISTEMES, FACTORS DE DETERIORAMENT I REGENERACIÓ. CAPACITAT DELS ÉSSERS HUMANS PER ACTUAR SOBRE LA NATURA. INTERVENCIÓ EDUCATIVA.

TEMA 10
L'APRENENTATGE DELS FENÒMENS FÍSICS I ELS CANVIS QUÍMICS. PLANIFICACIÓ I REALITZACIÓ D'EXPERIÈNCIES PER A L'ESTUDI DE PROPIETATS, CARACTERÍSTIQUES I COMPORTAMENT DE LA MATÈRIA I L'ENERGIA

TEMA 11
L'.REA D'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA I ELS DRETS HUMANS EN L'EDUCACIÓ PRIM.RIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'.REA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES B.SIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES .REES DEL CURRÍCULUM

TEMA 12
L'.REA D'EDUCACIÓ ARTÍSTICA EN L'EDUCACIÓ PRIM.RIA COM A .REA INTEGRADA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'.REA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES B.SIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES .REES DEL CURRÍCULUM

TEMA 13
ELS DIFERENTS LLENGUATGES I TÈCNIQUES ARTÍSTIQUES. INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN L'ELABORACIÓ DE COMPOSICIONS PL.STIQUES I IMATGES: PLANIFICACIÓ, DISSENY I ORGANITZACIÓ DEL PROCÉS; SELECCIÓ I UTILITZACIÓ DE MATERIALS I TÈCNIQUES..

TEMA 14
L'.REA DE LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN L'EDUCACIÓ PRIMARIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'.REA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES B.SIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. DESENVOLUPAMENT DE LA COMPETÈNCIA COMUNICATIVA EN ALTRES .REES DEL CURRÍCULUM.

TEMA 15
LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN LA REFLEXIÓ SISTEM.TICA SOBRE EL LLENGUATGE EN L'EDUCACIÓ PRIM.RIA, EN RELACIÓ AMB LES CONDICIONS D'ÚS: EL CONTEXT COMUNICATIU, ELS .MBITS D'ÚS I EL TEXT. L'ADQUISICIÓ DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURAáá

Materias

Oposiciones