Cos de professors d´ensenyament Secundari. educació Física. Vol III

43,00 21,51

Sin impuestos: 20,68

Autor/es
A.A.V.V.
ISBN13
9788499249537
ISBN10
8499249531
Tipo
LIBRO
Páginas
319
Año de Edición
2009
Idioma
catalán
Encuadernación
Rústica
Editorial:
EDITORIAL CEP
Disponibilidad:
Disponible

No puntuado
Opinar
L'Editorial CEP, en col·laboració amb Opositta, es complauen a presentar-los el temari d'accés al Cos de Professors d'Ensenyament Secundari en l'especialitat d'Educació Física.

Els temes s'han elaborat tenint en compte la nova Llei Orgànica d'Educació (LOE) segons determina l'Ordre ECI/25/2008, de 14 de gener, per la qual es regulen els temaris que han de regir el procediment d'ingrés, accessos i adquisició de noves especialitats als cossos docents.

Els autors d'aquest temari són funcionaris de carrera i professionals de reconegut prestigi en l'àmbit de l'Educació Física, amb gairebé 15 anys d'experiència en la preparació d'opositors. El treball i l'experiència d'aquests gairebé tres lustres, han demostrat que els temes han de tenir una extensió perfecta per a ser estudiats sense a penes ser resumits.

Això és el que el present temari li ofereix. Temes totalment desenvolupats que podrà estudiar i posteriorment plasmar directament en les dues hores d'oposició amb una taxa d'aprovats excel·lent.

Esperem que aquest temari permeti a l'opositor afrontar amb seguretat i èxit la part teòrica de la convocatòria.

Índex:

PRESENTACIÓ

INTRODUCCIÓ

TEMA 1
EPISTEMOLOGIA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA: EVOLUCIÓ I DESENVOLUPAMENT DE DIFERENTS CONCEPCIONS I DEL SEU OBJECTE D'ESTUDI

TEMA 2
L'EDUCACIÓ FÍSICA EN EL SISTEMA EDUCATIU. HISTÒRIA I EVOLUCIÓ DE LES FUNCIONS DE L'EDUCACIÓ FÍSICA. EVOLUCIÓ DEL MODEL CURRICULAR DE L'EDUCACIÓ FÍSICA ESCOLAR

TEMA 3
LES TAXONOMIES D'OBJECTIUS I EL SEU VALOR DID.CTIC. TAXONOMIES DE L'.MBIT MOTOR: APLICACIONS PR.CTIQUES PER AL DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS D'ENSENYAMENT I APRENENTATGE EN EDUCACIÓ FÍSICA

TEMA 4
ELS CONTINGUTS DE L'EDUCACIÓ FÍSICA: EVOLUCIÓ I CORRENTS QUE HAN ORIGINAT. VALOR I TRACTAMENT EDUCATIU QUE HAN REBUT ELS CORRENTS MÉS ESTESOS

TEMA 5
LA COEDUCACIÓ I IGUALTAT DELS SEXES EN EL CONTEXT ESCOLAR. ESTEREOTIPS I ACTITUDS SEXISTES EN EDUCACIÓ FÍSICA: TRACTAMENT EDUCATIU A TRAVÉS DELS OBJECTIUS, CONTINGUTS, METODOLOGIA I ACTIVITATS D'ENSENYAMENT DE L'EDUCACIÓ FÍSICA

TEMA 6
ADAPTACIONS CURRICULARS I EDUCACIÓ FÍSICA. L'ATENCIÓ I TRACTAMENT DE LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS EN ELS ELEMENTS D'ACCÉS AL CURRÍCULUM I EN ELS SEUS ELEMENTS B.SICS (OBJECTIUS, CONTINGUTS, CRITERIS D'AVALUACIÓ I METODOLOGIA)

TEMA 7
DESENVOLUPAMENT MOTOR: EL CREIXEMENT I L'EVOLUCIÓ DELS ASPECTES QUANTITATIUS I QUALITATIUS MÉS RELLEVANTS PER AL MOVIMENT HUM. EN L'EDAT ESCOLAR

TEMA 8
MESURAMENT I AVALUACIÓ DEL DESENVOLUPAMENT MOTOR. TENDÈNCIES EN ELS ASPECTES QUE CAL AVALUAR. PROCEDIMENTS I INSTRUMENTS PER AL MESURAMENT I AVALUACIÓ DEL DESENVOLUPAMENT MOTOR

TEMA 9
ESTRUCTURA DE L'EXERCICI FÍSIC. FORMA I TÈCNICA. AN.LISI DELS ELEMENTS MEC.NICS, CINESIOLÒGICS I FUNCIONALS. REPERCUSSIONS EN L'EDUCACIÓ FÍSICA ESCOLAR

TEMA 10
ELS SISTEMES NATURALS EN EDUCACIÓ FÍSICA. EVOLUCIÓ I ASPECTES TÈCNICS. APLICACIONS ACTUALS

TEMA 11
ELS SISTEMES ANALÍTICS EN EDUCACIÓ FÍSICA. EVOLUCIÓ I ASPECTES TÈCNICS. APLICACIONS ACTUALS

TEMA 12
ELS SISTEMES RÍTMICS EN EDUCACIÓ FÍSICA. EVOLUCIÓ I ASPECTES TÈCNICS. APLICACIONS ACTUALS

TEMA 13
LA CONDICIÓ FÍSICA: CONCEPCIÓ I EVOLUCIÓ DELS CORRENTS. SISTEMES DE DESENVOLUPAMENT DE LA CONDICIÓ FÍSICA: CLASSIFICACIÓ, CARACTERÍSTIQUES I CONSIDERACIONS PER A LA SEVA APLICACIÓ EN L'.MBIT ESCOLAR DE L'EDUCACIÓ SECUND.RIA

TEMA 14
PRINCIPIS B.SICS PER AL DESENVOLUPAMENT ADEQUAT DE LA CONDICIÓ FÍSICA (CONTINUÏTAT, PROGRESSIÓ, INDIVIDUALITZACIÓ, ETC.)

TEMA 15
L'ESCALFAMENT: FONAMENTS I TIPUS. FUNCIONS: ESCALFAMENT I RENDIMENT, ESCALFAMENT I PREVENCIÓ DE LESIONS, ESCALFAMENT I APRENENTATGE. CRITERIS PER A L'ELABORACIÓ DE TASQUES D'ESCALFAMENT GENERAL I ESPECÍFIC

TEMA 16
LES CAPACITATS FÍSIQUES B.SIQUES. CONCEPTE, CLASSIFICACIONS I EVOLUCIÓ. EVOLUCIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT MOTOR DELS ALUMNES I LES ALUMNES D'EDUCACIÓ SECUND.RIA

TEMA 17
FACTORS QUE INTERVENEN EN EL TREBALL DE DESENVOLUPAMENT DE LA CONDICIÓ FÍSICA: INTENSITAT, VOLUM; RECUPERACIÓ, DURADA I REPETICIONS

TEMA 18
L'ADAPTACIÓ DE L'ORGANISME A L'ESFORÇ EN L'ACTIVITAT FÍSICA. LA SÍNDROME GENERAL D'ADAPTACIÓ. REPERCUSSIONS PER AL DESENVOLUPAMENT DE LA CONDICIÓ FÍSICA

TEMA 19
PROCESSOS ENERGÈTICS I ACTIVITAT FÍSICA: SISTEMES AERÒBIC I ANAERÓBIC

TEMA 20
LA RESISTÈNCIA COM A CAPACITAT FÍSICA B.SICA. CONSIDERACIONS TEÒRIQUES. TIPUS DE RESISTÈNCIA. TRACTAMENT I CRITERIS PER AL DISSENY DE TASQUES PER AL SEU DESENVOLUPAMENT EN EL MARC ESCOLAR

TEMA 21
EL SISTEMA CARDIO-RESPIRATORI. ESTRUCTURA I FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES PARTICULARS DEL PERÍODE EVOLUTIU CORRESPONENT A L'ETAPA. CONSIDERACIONS A TENIR PRESENTS A LA CLASSE D'EDUCACIÓ FÍSICA

Etiquetas:

-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es

Twitter

    Facebook