Cesta de la compra

Cos de Professors d'Ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. III.

Autor William Eggleston

Editorial EDITORIAL CEP

Cos de Professors d'Ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. III.
-5% dto.    47,00€
44,65€
Ahorra 2,35€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Segons Ordre ECD/191/2012, de 6 de febrer que ha estat publicada al BOE el dia 7 de febrer queden prorrogats els temaris d'ingrés, accessos i adquisició de noves especialitats als cossos docents vigents amb anterioritat a l'1 de Gener de 2012.

Leer más...
  • Editorial EDITORIAL CEP
  • ISBN13 9788468131764
  • ISBN10 8468131768
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 540
  • Año de Edición 2012
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Materias

Oposiciones

Cos de Professors d'Ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. III.

Autor William Eggleston

Editorial EDITORIAL CEP

Segons Ordre ECD/191/2012, de 6 de febrer que ha estat publicada al BOE el dia 7 de febrer queden prorrogats els temaris d'ingrés, accessos i adquisició de noves especialitats als cossos docents vigents amb anterioritat a l'1 de Gener de 2012.

-5% dto.    47,00€
44,65€
Ahorra 2,35€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

Segons Ordre ECD/191/2012, de 6 de febrer que ha estat publicada al BOE el dia 7 de febrer queden prorrogats els temaris d'ingrés, accessos i adquisició de noves especialitats als cossos docents vigents amb anterioritat a l'1 de Gener de 2012.

Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.

Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.

Tema 47
L'organització de l'educació especial: aules i centres específics; integració d'alumnes amb necessitats educatives especials a l'escola ordinària. Principis i mètodes de la integració escolar. Criteris d'escolarització.

Tema 48
Organització i modes de treball a l'aula amb alumnes amb necessitats especials. Actuacions específiques amb aquests alumnes.

Tema 49
Adaptacions curriculars: conceptes i principis generals. Adaptacions curriculars significatives per a alumnes amb necessitats educatives especials i les seves classes: accés al currículum; adaptacions metodològiques, en continguts, en avaluació.

Tema 50
La diversificació curricular: aplicacions dels articles 23 i 37 de la LOGSE. Objectius, àrees, continguts i criteris d'avaluació en les diversificacions curriculars.

Tema 51
Les persones amb retard mental: característiques del seu desenvolupament. Principis generals d'intervenció educativa i criteris per adaptar el currículum a aquests alumnes.

Tema 52
Dèficits sensorials: els seus tipus i avaluació. Sistemes de comunicació en alumnes cecs i sords.

Tema 53
Intervenció educativa i adaptacions curriculars amb alumnes cecs i amblíopes.

Tema 54
Intervenció educativa i adaptacions curriculars amb alumnes sords.

Tema 55
L'autisme i les alteracions de la comunicació en la infància i l'adolescència. Intervenció educativa abans aquests problemes.

Tema 56
Alteracions comportamentals i conductes associa'ls en la infància. Programes de prevenció, intervenció i tractament davant problemes de desenvolupament de la personalitat en l'Educació Infantil i Primària.

Tema 57
Alteracions comportamentals i conductes associa'ls en l'adolescència. Programes de prevenció, intervenció i tractament davant problemes de desenvolupament de la personalitat en l'Educació Secundària.

Tema 58
Els alumnes amb disfuncions o dèficits motors. Barreres d'accés al currículum. Criteris per a l'adaptació curricular. Sistemes de comunicació alternativa.

Tema 59
Diferents ritmes d'aprenentatge: Alumnes lents a aprendre. Intervenció educativa.

Tema 60
Dificultats i problemes en l'adquisició del llenguatge parlat: intervenció educativa.

Tema 61
Dificultats i problemes en l'adquisició del llenguatge escrit: intervenció educativa.

Tema 62
Dificultats i problemes en els aspectes matemàtics bàsics i en les operacions elementals de càlcul: intervenció educativa.

Tema 63
Dificultats i problemes en l'adquisició i ús dels instruments lògics i matemàtics del pensament formal abstracte en l'adolescència: intervenció educativa.

Tema 64
Els alumnes superdotats. Possibilitats educatives que els ofereix el currículum en les diferents etapes. El treball educatiu amb aquests alumnes.

Tema 65
Formació professional i preparació per a la transició a la vida activa en alumnes que no aconsegueixen els objectius de l'ensenyament obligatori. Programes de Garantia Social.

Tema 66
El paper de la família en l'educació. Col laboració de professors i pares en les diferents etapes educatives, principalment en l'Educació Infantil. Modes de treball amb els pares.

Tema 67
La col laboració de mestres i pares d'alumnes amb necessitats educatives especials. Programes educatius formals per desenvolupar a la llar.

Tema 68
L'escola en el seu entorn: relació amb altres institucions socials, amb la ciutat. Peculiaritats de l'escola rural.

Materias

Oposiciones