Si, Acepto
Esta web utiliza cookies para obtener datos estadísticos de la navegación de sus usuarios. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Leer más

Cuando la escuela pretende preparar para la vida ¿Desarrollar competencias o enseñar otros saberes?

Perrenoud, Philippe
Cuando la escuela pretende preparar para la vida ¿Desarrollar competencias o enseñar otros saberes?
Cuando la escuela pretende preparar para la vida ¿Desarrollar competencias o enseñar otros saberes?

Cuando la escuela pretende preparar para la vida ¿Desarrollar competencias o enseñar otros saberes?

Perrenoud, Philippe
18,80€
Disponible

Un llibre essencial que planteja les veritables preguntes que hem de fer-nos: Són els sabers que s'ensenyen a l'escola els més pertinents per entendre el món i actuar? Preparen per als estudis superiors o per a la vida? Què hem de pensar de l'absència de coneixements com ara el dret, l'economia, les ci&egr...
[Leer mas...]



Materias:


Descripción

Un llibre essencial que planteja les veritables preguntes que hem de fer-nos: Són els sabers que s'ensenyen a l'escola els més pertinents per entendre el món i actuar? Preparen per als estudis superiors o per a la vida? Què hem de pensar de l'absència de coneixements com ara el dret, l'economia, les ciències polítiques o la psicologia en els programes escolars? En un moment en què l'esperança de vida s'allarga, les nostres vivències es diversifiquen i la societat canvia ràpidament, podem identificar un nombre limitat de competències útils per a tots? No serà més adequat transmetre sabers i desenvolupar actituds que permetin a cadascú construir les competències que arribi a necessitar? Estaran condemnades les societats democràtiques a mantenir el mateix currículum, producte d'una doble negociació entre les expectatives dels consumidors d'escola i entre les disciplines llargament arrelades? Cap d'aquestes preguntes té una resposta senzilla, i encara menys consensuada, però la sociologia del currículum permet plantejar-les i,potser, induir-nos a un debat seriós.

Características

ISBN13
ISBN10
Tipo
Páginas
Año de Edición
Idioma
Encuadernación