Warenkorb

Alumnado en situación de riesgo social

Autor Rosa M. González Merino / Susanna Guinart Guàrdia

Editorial EDITORIAL GRAO

Alumnado en situación de riesgo social
-5% Rabatt.    25,50€
24,23€
Speichern 1,28€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand
Festland Spanien

Aquest llibre és una eina útil de suport i ajuda als docents als quals permet conèixer quines són les necessitats i potencialitats d’aquests alumnes, tenint en compte que construir-se com a persona constituix un...

Lesen Sie mehr ...
  • Verlag EDITORIAL GRAO
  • ISBN13 9788499800424
  • ISBN10 8499800424
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 233
  • Sammlung Escuela inclusiva #
  • Jahr der Ausgabe 2011
  • Sprache Kastilisch
  • Bindung Gebunden

Alumnado en situación de riesgo social

Autor Rosa M. González Merino / Susanna Guinart Guàrdia

Editorial EDITORIAL GRAO

Aquest llibre és una eina útil de suport i ajuda als docents als quals permet conèixer quines són les necessitats i potencialitats d’aquests alumnes, tenint en compte que construir-se com a persona constituix un...

-5% Rabatt.    25,50€
24,23€
Speichern 1,28€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand
Festland Spanien

Buch Details

Aquest llibre és una eina útil de suport i ajuda als docents als quals permet conèixer quines són les necessitats i potencialitats d’aquests alumnes, tenint en compte que construir-se com a persona constituix un repte important per a qualsevol ésser humà i, molt especialment, per a aquells nens i adolescents la vida dels quals es desenvolupa en contextos de desigualtat i dificultat social en què els seus drets són vulnerats freqüentment. En aquests casos, l’escola pot ser per a tots ells una experiència compensatòria dels dèficits que pateixen i un entorn de cura, al mateix temps que possibilita els canvis que els permetin una millor qualitat de vida.

Punto de partida • Conceptos clave: vulnerabilidad, riesgo y maltrato • ¿De qué alumnado de mayor vulnerabilidad al riesgo y al maltrato hablamos? • Detección: ¿por dónde empezar? • La valoración de factores e indicadores de vulnerabilidad, riesgo o maltrato • ¿Qué podemos hacer? • ¿Qué centros para estos alumnos? • Para saber más • Glosario • Referencias bibliográficas • Anexos.