Warenkorb

Des de la trinxera,. Manual de supervivència en creativitat publicitària

Autor Eduard Farran

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Des de la trinxera,. Manual de supervivència en creativitat publicitària
-5% Rabatt.    28,00€
26,60€
Speichern 1,40€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand
Festland Spanien

Parir idees. Aquesta és l?essència de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Però d?on venen les idees? Tothom pot ser creatiu? Què fem per e...

Lesen Sie mehr ...
  • Verlag UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788497889551
  • ISBN10 849788955X
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 304
  • Sammlung Manuals #
  • Jahr der Ausgabe 2010
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

Themen

Werbung

Des de la trinxera,. Manual de supervivència en creativitat publicitària

Autor Eduard Farran

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Parir idees. Aquesta és l?essència de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Però d?on venen les idees? Tothom pot ser creatiu? Què fem per e...

-5% Rabatt.    28,00€
26,60€
Speichern 1,40€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand
Festland Spanien

Buch Details

Parir idees. Aquesta és l?essència de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Però d?on venen les idees? Tothom pot ser creatiu? Què fem per estimular el naixement de les idees? Quina és la bona? Com s?ho fan els professionals? Com es ven una idea? Com es defensa una idea? Què hi ha i qui hi ha darrera del dia d?una agència de publicitat? Com treballen els creatius? Realment està canviant la publicitat? Darrere la creativitat publicitària hi ha moltes preguntes i unes quantes més que no he escrit. Jo les he provat de contestar una a una de l?única manera que crec convincent: des de l?experiència. Des del dia a dia del qui treballa en el sector i que ha tastat diferents mercats nacionals i internacionals. Des del foc creuat diari que crec que és el que realment atrau a qui comença en aquesta apassionant professió. L?adrenalina de tenir una idea, defensar-la, vendre-la i portar-la a terme. És a dir, des de la trinxera.

Themen

Werbung

Mehr Bücher von Eduard Farran