Warenkorb

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

Autor Virgilio Latorre

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus
-5% Rabatt.    23,00€
21,85€
Speichern 1,15€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand
Festland Spanien

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de ...

Lesen Sie mehr ...
  • Verlag UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491808503
  • ISBN10 8491808507
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 216
  • Sammlung Manuals #269
  • Jahr der Ausgabe 2021
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden
  • Zielgruppe Allgemein / Handel
  • Reichweite Interessenalter in Jahren Von 16 Bis 80

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

Autor Virgilio Latorre

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de ...

-5% Rabatt.    23,00€
21,85€
Speichern 1,15€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand
Festland Spanien

Buch Details

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de països. De manera imprevista, les institucions educatives s?han vist obligades a adoptar solucions d?emergència, migrant cap a models de docència no presencial remota, que han permès parar el cop. A partir d?aquesta experiència, es comença a valorar si l?educació en línia pot ser una aliada vàlida que permeti el desenvolupament de solucions híbrides en els nostres sistemes educatius. La resposta és que sí, encara que el que s?ha fet fins ara no és, pròpiament, educació en línia. Aquest llibre presenta un seguit de propostes per millorar l?educació en línia i fer front a situacions futures de presencialitat discontínua que puguin donar-se, degudes a possibles nous confinaments, totals o parcials. Vol ser un instrument de suport per a tots els professionals de l?educació que necessiten o volen aprofitar al màxim el potencial transformador que ofereix l?educació en línia.