Cesta de la compra

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0

Autor Núria Escalona

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0
-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788490298138
  • ISBN10 8490298130
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 240
  • Colección Manuals #
  • Año de Edición 2013
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Materias

Comunicación

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0

Autor Núria Escalona

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre.

Materias

Comunicación

Más libros de Núria Escalona