Cesta de la compra

El apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar

Autor Heather Geddes

Editorial EDITORIAL GRAO

El apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar
-5% dto.    19,50€
18,53€
Ahorra 0,98€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

/El apego en el aula/ és un dels pocs llibres que aproxima les propostes de la teoria de l'aferrament a la pràctica educativa i a les dificultats d'aprenentatge a l'aula, situant amb claredat els aspectes bàsics d'aquesta teoria a les pautes diàr...

Leer más...
  • Editorial EDITORIAL GRAO
  • ISBN13 9788478278909
  • ISBN10 8478278907
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 146
  • Colección Biblioteca de aula
  • Año de Edición 2010
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica con solapas

El apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar

Autor Heather Geddes

Editorial EDITORIAL GRAO

/El apego en el aula/ és un dels pocs llibres que aproxima les propostes de la teoria de l'aferrament a la pràctica educativa i a les dificultats d'aprenentatge a l'aula, situant amb claredat els aspectes bàsics d'aquesta teoria a les pautes diàr...

-5% dto.    19,50€
18,53€
Ahorra 0,98€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

/El apego en el aula/ és un dels pocs llibres que aproxima les propostes de la teoria de l'aferrament a la pràctica educativa i a les dificultats d'aprenentatge a l'aula, situant amb claredat els aspectes bàsics d'aquesta teoria a les pautes diàries de la conducta i en l'aprenentatge d'alumnat i professorat, al mateix temps que associa les experiències de les primeres relacions dels nens i les nenes amb l'esforç per aprendre. El llibre explora el significat de l'anomenat /triangle de l'aprenentatge/, és a dir, la relació entre alumne, professor i tasca d'aprenentatge, posant en concordança el desenvolupament emocional, la conducta i les experiències d'aferrament. També identifica un perfil d'aprenentatge amb cada estil d'aferrament i explora les condicions que requereix una escola perquè es consideri una base segura per als seus i les seves alumnes.

Marcar la diferencia  La conducta tiene sentido  Descripción de la teoría del apego  El triángulo del aprendizaje  Vínculos entre el apego y el aprendizaje  Los alumnos que no pueden pedir ayuda  Los alumnos con miedo a la separación  Los alumnos que más preocupan  La escuela como base segura para alumnado y profesorado  Referencias bibliográficas.