Cesta de la compra

El pràcticum de pedagogia i educació social. Competències i recursos

Autor Mònica Feixas / Mercè Jariot / Marina Tomàs Folch

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

El pràcticum de pedagogia i educació social. Competències i recursos
-5% dto.    17,00€
16,15€
Ahorra 0,85€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

L?obra que us presentem troba el seu antecedent en el llibre Les Pràctiques d?Educació Social. Eines per al seu desenvolupament, publicat al 2004 pel Servei de Publicacions de la UAB, en el marc de la diplomatura d?Educació Social de la Facultat d...

Leer más...
  • Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
  • ISBN13 9788449051005
  • ISBN10 8449051002
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 184
  • Colección Materials #
  • Año de Edición 2015
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

El pràcticum de pedagogia i educació social. Competències i recursos

Autor Mònica Feixas / Mercè Jariot / Marina Tomàs Folch

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

L?obra que us presentem troba el seu antecedent en el llibre Les Pràctiques d?Educació Social. Eines per al seu desenvolupament, publicat al 2004 pel Servei de Publicacions de la UAB, en el marc de la diplomatura d?Educació Social de la Facultat d...

-5% dto.    17,00€
16,15€
Ahorra 0,85€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

L?obra que us presentem troba el seu antecedent en el llibre Les Pràctiques d?Educació Social. Eines per al seu desenvolupament, publicat al 2004 pel Servei de Publicacions de la UAB, en el marc de la diplomatura d?Educació Social de la Facultat de Ciències de l?Educació de la UAB, antecessora dels graus actuals. Una part important de l?equip que el va redactar repeteix autoria en El Pràcticum de Pedagogia i Educació Social. Competències i recursos, que teniu a les mans. Aquest fet evidencia l?interès i el compromís del professorat que s?ha implicat en la important tasca d?organitzar i desenvolupar els pràcticums de les dues titulacions, i que ha volgut anar més enllà deixant testimoni escrit de com són i com s?estan gestionant els nous plans d?estudi iniciats al 2007-2008. Comptar amb els dos documents ens proporciona l?oportunitat de conèixer les modalitats dels pràcticums que es descriuen, en el context i en l?època acadèmica en què s?han dut a terme, i l?evolució històrica viscuda entre l?etapa anterior determinada per la LOGSE (1990) i les lleis que la van desenvolupar, i l?actual model de plans d?estudi universitaris derivats dels acords de Bolonya (1999) i de la implantació de l?Espai Europeu d?Educació Superior (2010). El llibre s?emmarca en els graus d?Educació Social i de Pedagogia que s?imparteixen actualment a la Facultat de Ciències de l?Educació de la UAB. S?ha escrit sota la consideració de Projecte Singular entre altres projectes presentats per les coordinacions de titulació de la Facultat, amb el suport institucional i econòmic que comporta. La informació i la visió històrica sistemàtica, extensa i molt detallada que aporten els dos llibres seran rellevants per conèixer el passat i el present, i per continuar construint el futur. La Facultat de Ciències de l?Educació considera els pràcticums de les diferents titulacions com l?eix troncal sobre el que pivota tota la formació acadèmica de cadascun d?ells. En les pràctiques externes professionalitzadores, l?alumnat té l?oportunitat de conèixer la realitat de la seva futura professió, i ho farà de forma progressiva i tutelada, activa i participativa durant una part molt important en durada, nombre de crèdits, intensitat formativa i exigència acadèmica.