Ensenyar i aprendre en escoles multiculturals. Una aproximació integrada
Editorial EDITORIAL HORSORI
Mainland Spain
Molts educadors d'àrees urbanes s'enfronten amb el canvi d'educar estudiants que han arribat fa poc d'altres països, o que són fils d'inmigrants; a més a més, s'han incrementat les necessitats educatives dels "grups minoritaris" històrics.
Read more- Publisher EDITORIAL HORSORI
- ISBN13 9788496108257
- ISBN10 8496108252
- Type BOOK
- Pages 303
- Collection Cuadernos de educación #49
- Published 2005
- Language Catalan
- Bookbinding Rustic
Subjects
Sociology Of EducationEnsenyar i aprendre en escoles multiculturals. Una aproximació integrada
Editorial EDITORIAL HORSORI
Molts educadors d'àrees urbanes s'enfronten amb el canvi d'educar estudiants que han arribat fa poc d'altres països, o que són fils d'inmigrants; a més a més, s'han incrementat les necessitats educatives dels "grups minoritaris" històrics.
Mainland Spain
Book details
Molts educadors d'àrees urbanes s'enfronten amb el canvi d'educar estudiants que han arribat fa poc d'altres països, o que són fils d'inmigrants; a més a més, s'han incrementat les necessitats educatives dels "grups minoritaris" històrics.
Escrit en un estil clar y directe, aquest llibre descriu els fonaments teòrics més rellevants i ofereix pràctics i detallats consells als professors i als directors escolars que treballen en escoles amb alumnes que pertanyen a comuninats culturalment diverses.
Entre els temes tractats trobem els següents:
- el restabliment de l'adaptació dels inmigrants;
- el paper de l'escola per acollir als nouvinguts i integrar-los en el seu funcionament;
- com proporcionar uns entorns integradors a l'escola i a les aules;
- com desenvolupar un currículum que inclogui diverses perspectives culturals;
- com desenvolupar un estil educatiu integrador;
- com valorar el progrés i els èxits dels estudiants en escoles multiculturals.