Shopping Cart

Estratègies per a millorar la llengua escrita

Autor Esther Pertusa / Maria Josep Jarque

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Estratègies per a millorar la llengua escrita
-5% disc.    25,00€
23,75€
Save 1,25€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping
Mainland Spain

En la societat d'avui dia, l?escriptura és una eina crucial de comunicació i d?accés al coneixement, fonamental per a l?evolució del pensament. Per això és imprescindible que els alumnes aprenguin a escriure amb coherència, cohesió i adequaci...

Read more
  • Publisher PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788447542482
  • ISBN10 8447542483
  • Type BOOK
  • Pages 401
  • Published 2015
  • Language Catalan
  • Bookbinding Paperback with flaps

Estratègies per a millorar la llengua escrita

Autor Esther Pertusa / Maria Josep Jarque

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

En la societat d'avui dia, l?escriptura és una eina crucial de comunicació i d?accés al coneixement, fonamental per a l?evolució del pensament. Per això és imprescindible que els alumnes aprenguin a escriure amb coherència, cohesió i adequaci...

-5% disc.    25,00€
23,75€
Save 1,25€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping
Mainland Spain

Book details

En la societat d'avui dia, l?escriptura és una eina crucial de comunicació i d?accés al coneixement, fonamental per a l?evolució del pensament. Per això és imprescindible que els alumnes aprenguin a escriure amb coherència, cohesió i adequació. Adreçat als professionals de l?àmbit educatiu i psicoeducatiu, aquest llibre té com a objectiu potenciar la reflexió sobre els aspectes relacionats amb l?apropiació de l?escriptura i proporcionar instruments per al procés d?ensenyament i aprenentatge. Partint de diferents marcs teòrics, es proposen activitats i situacions que afavoreixen l?adquisició del principi alfabètic i dels elements implicats en la composició del text. Es planteja una aproximació a l?escriptura des dels processos cognitius i metacognitius de planificació, textualització i revisió. Aquesta obra és fruit d?una llarga experiència de pràctica docent, tant amb alumnes que accedeixen sense dificultats a l?aprenentatge de l?escriptura, com amb alumnes que presenten alguna necessitat educativa especial i requereixen més suport i unes estratègies específiques.