Ensenyar i aprendre en escoles multiculturals. Una aproximació integrada
Editorial EDITORIAL HORSORI
España peninsular
Molts educadors d'àrees urbanes s'enfronten amb el canvi d'educar estudiants que han arribat fa poc d'altres països, o que són fils d'inmigrants; a més a més, s'han incrementat les necessitats educatives dels "grups minoritaris" històrics.
Leer más...- Editorial EDITORIAL HORSORI
- ISBN13 9788496108257
- ISBN10 8496108252
- Tipo LIBRO
- Páginas 303
- Colección Cuadernos de educación #49
- Año de Edición 2005
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Materias
Sociología De La EducaciónEnsenyar i aprendre en escoles multiculturals. Una aproximació integrada
Editorial EDITORIAL HORSORI
Molts educadors d'àrees urbanes s'enfronten amb el canvi d'educar estudiants que han arribat fa poc d'altres països, o que són fils d'inmigrants; a més a més, s'han incrementat les necessitats educatives dels "grups minoritaris" històrics.
España peninsular
Detalles del libro
Molts educadors d'àrees urbanes s'enfronten amb el canvi d'educar estudiants que han arribat fa poc d'altres països, o que són fils d'inmigrants; a més a més, s'han incrementat les necessitats educatives dels "grups minoritaris" històrics.
Escrit en un estil clar y directe, aquest llibre descriu els fonaments teòrics més rellevants i ofereix pràctics i detallats consells als professors i als directors escolars que treballen en escoles amb alumnes que pertanyen a comuninats culturalment diverses.
Entre els temes tractats trobem els següents:
- el restabliment de l'adaptació dels inmigrants;
- el paper de l'escola per acollir als nouvinguts i integrar-los en el seu funcionament;
- com proporcionar uns entorns integradors a l'escola i a les aules;
- com desenvolupar un currículum que inclogui diverses perspectives culturals;
- com desenvolupar un estil educatiu integrador;
- com valorar el progrés i els èxits dels estudiants en escoles multiculturals.