Cesta de la compra

Les ciències de la comunicació. Teories i aportacions

Autor Bruno Olliver

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

Les ciències de la comunicació. Teories i aportacions
-5% dto.    25,00€
23,75€
Ahorra 1,25€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

La comunicació és present a totes les activitats humanes. Durant el segle XX s'ha creat una disciplina universitària dedicada a observar-la, a analitzar-la i a formar-ne professionals. Les ciències de la...

Leer más...
  • Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788437078397
  • ISBN10 8437078393
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 312
  • Colección Aldea Global #
  • Año de Edición 2010
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Materias

Comunicación

Les ciències de la comunicació. Teories i aportacions

Autor Bruno Olliver

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

La comunicació és present a totes les activitats humanes. Durant el segle XX s'ha creat una disciplina universitària dedicada a observar-la, a analitzar-la i a formar-ne professionals. Les ciències de la...

-5% dto.    25,00€
23,75€
Ahorra 1,25€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

La comunicació és present a totes les activitats humanes. Durant el segle XX s'ha creat una disciplina universitària dedicada a observar-la, a analitzar-la i a formar-ne professionals. Les ciències de la comunicació són una interdisciplina: articulen conceptes, coneixements i mètodes diversos i els combinen per construir enfocaments propis. Aquest treball, escrit amb un estil entenedor i una voluntat marcadament expositiva, és un manual de referència, una síntesi de coneixements i una eina per al treball de recerca.

Materias

Comunicación