La llengua de la publicitat.

11,50

Sin impuestos: 11,06

Autor/es
Torrent, Anna M.
ISBN13
9788484151159
ISBN10
8484151158
Tipo
LIBRO
Páginas
209
Año de Edición
1999
Idioma
catalán
Encuadernación
Rústica
Editorial:
PUBLICACIONS DE L' ABADIA DE MONTSERRAT
Disponibilidad:
Imposible de Servir. Descatalogado

No puntuado
Opinar
La omnipresència de la llengua de la publicitat en la nostra quotidianitat a través dels diferents mitjans de comunicació té uns efectes innegables sobre la parla corrent. El llibre parteix de temes generals, com el de la selecció del model textual preferent en els anuncis i de les varietats dialectals i de registre utilitzades. A continuació, i ja en l'anàlisi més particularitzada, es tipifiquen les transgressions lingüístiques més habituals i es passa a l'estudi específic de les estructures sintàctiques i lèxiques prioritàries.

Etiquetas:

-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es