Cesta de la compra

Com fer un programa per a televisió. L'elaboració del projecte. De la idea a l'emissió

Autor Daniel Romaní

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Com fer un programa per a televisió. L'elaboració del projecte. De la idea a l'emissió
-5% dto.    17,00€
16,15€
Ahorra 0,85€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Heu tingut mai una bona idea que us agradaria veure en un programa de televisió i no heu sabut com fer-ho? En aquest llibre és on podeu trobar les eines bàsiques per canalitzar les idees per proposar un projecte de format pe...

Leer más...
  • Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788447533473
  • ISBN10 8447533476
  • Tipo LIBRO
  • Año de Edición 2009
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica

Materias

Televisión

Com fer un programa per a televisió. L'elaboració del projecte. De la idea a l'emissió

Autor Daniel Romaní

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Heu tingut mai una bona idea que us agradaria veure en un programa de televisió i no heu sabut com fer-ho? En aquest llibre és on podeu trobar les eines bàsiques per canalitzar les idees per proposar un projecte de format pe...

-5% dto.    17,00€
16,15€
Ahorra 0,85€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Heu tingut mai una bona idea que us agradaria veure en un programa de televisió i no heu sabut com fer-ho? En aquest llibre és on podeu trobar les eines bàsiques per canalitzar les idees per proposar un projecte de format per a televisió. El llibre s'adreça als professionals de totes les branques del mitjà televisiu, que a vegades per la seva feina específica, no tenen accés a aquesta informació. També a les persones inquietes, emprenedores, creatives, de qualsevol àmbit, amb ganes de fer anar endavant un projecte per a televisió. I naturalment als estudiants del mitjà audiovisual. Val a dir que fins i tot és un llibre que pot ser interessant per a qualsevol lector curiós que vulgui saber com els que treballen a "la tele" ho fan per arribar al que surt per la petita pantalla. El format del llibre esta pensat per ser llegit d'una forma amena, ràpida i estructurat de forma que es parla de les etapes bàsiques de la idea fins a la presentació del projecte. Sense ser un tractat exhaustiu dóna les pautes i la metodologia per introduir-se en les tempestuoses aigües del món de les idees i dels programes per a televisió. També s'hi han adjuntat una sèrie de documents i informació interessant, que s'utilitzen en el dia a dia de la preparació d'un projecte.

Materias

Televisión

Más libros de Daniel Romaní