Cesta de la compra

La funció psicopedagògica en l´etapa d´educació secundària obligatoria a Catalunya

Autor Gabriel Comes Nolla

Editorial AROLA EDITORS

La funció psicopedagògica en l´etapa d´educació secundària obligatoria a Catalunya
-5% dto.    16,00€
15,20€
Ahorra 0,80€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Els autors del llibre han fet un esforç de síntesi de les iniciatives pràctiques de diferents centres educatius que representen una realitat del procés d'educar en la diversitat. Tal com explica en el pròleg el catedràtic de l'...

Leer más...
  • Editorial AROLA EDITORS
  • ISBN13 9788492839025
  • ISBN10 8492839023
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 200
  • Colección FORA DE COLÚLECCIO
  • Año de Edición 2009
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

La funció psicopedagògica en l´etapa d´educació secundària obligatoria a Catalunya

Autor Gabriel Comes Nolla

Editorial AROLA EDITORS

Els autors del llibre han fet un esforç de síntesi de les iniciatives pràctiques de diferents centres educatius que representen una realitat del procés d'educar en la diversitat. Tal com explica en el pròleg el catedràtic de l'...

-5% dto.    16,00€
15,20€
Ahorra 0,80€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Els autors del llibre han fet un esforç de síntesi de les iniciatives pràctiques de diferents centres educatius que representen una realitat del procés d'educar en la diversitat. Tal com explica en el pròleg el catedràtic de l'.rea de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de Girona Paco Jiménez, aquest manual és "un exemple d'exposició d'experiències que han posat de manifest la importància del treball centrat en la millora de la mútua acceptació i el rendiment escolar dels grups heterogenis que formen part del grup aula. En definitiva, el que pretenen aquestes experiències exposades en aquest llibre és oferir possibles propostes de models d'enriquiment de les possibilitats intel·lectuals i afectives de l'individu i del grup. Aquestes experiències representen una alternativa efectiva per atendre la diversitat educativa i els centres del llibre arriben al convenciment que aquestes experiències poden ser alternatives vàlides per donar resposta al repte de l'educació en la diversitat i crec que són conscients que les propostes també són una motivació per seguir reflexionant sobre qüestions que els professors de secundària plantegen des de fa molt de temps en relació a quina resposta donar a les seves aules.
De totes maneres, com que mai tenim la certesa d'haver trobat la resposta encertada, també estic convençut que els autors, que han anat acumulant experiència veient situacions complexes, conjuntament amb el professorat de secundària, han arribat a la conclusió que encara s'ha de seguir buscant respostes pels molts interrogants dels autors, dels professors/es, dels pares i dels alumnes. (...) El lector té a les seves mans un manual que aporta continguts i missatges útils i funcionals que, de manera continuada, van suggerint noves alternatives." Del pròleg de Paco Jiménez, catedràtic de l'.rea de Didàctica i Organització Escolar