Cesta de la compra

La educación fisica a estudio

Autor Juan Luis Hernández Álvarez

Editorial EDITORIAL GRAO

La educación fisica a estudio
-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Llibre que permet formar-se una imatge de la situació actual de l'àrea de l'educació física escolar i ofereix propostes d'intervenció a partir dels resultats d'un estudi centrat en el professorat (tenint en compte la percepció i la realitat del...

Leer más...
  • Editorial EDITORIAL GRAO
  • ISBN13 9788478279807
  • ISBN10 8478279806
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 225
  • Colección BIBLIOTECA DE TANDEM
  • Año de Edición 2010
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica

La educación fisica a estudio

Autor Juan Luis Hernández Álvarez

Editorial EDITORIAL GRAO

Llibre que permet formar-se una imatge de la situació actual de l'àrea de l'educació física escolar i ofereix propostes d'intervenció a partir dels resultats d'un estudi centrat en el professorat (tenint en compte la percepció i la realitat del...

-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

Llibre que permet formar-se una imatge de la situació actual de l'àrea de l'educació física escolar i ofereix propostes d'intervenció a partir dels resultats d'un estudi centrat en el professorat (tenint en compte la percepció i la realitat del discurs docent, el sentiment de competència davant els reptes que planteja el desenvolupament de la seva professió) i l'alumnat (satisfacció, percepció d'eficàcia, hàbits de pràctica d'activitat física, imatge formada dels docents, o la percepció de l'esforç). Les seves pàgines són d'interès tant per al professorat en actiu com per als formadors dels docents i per als estudiants que es troben en procés de formació per a la seva futura implicació en l'ensenyament.

El estudio sobre la educación física: centros de atención y características metodológicas  La educación física: situación actual y calidad de enseñanza  El proceso de comunicación docente-discente en educación física  El profesorado y la percepción de sus competencias para el desarrollo de una enseñanza de calidad  Cómo perciben los alumnos y las alumnas el comportamiento instructivo del profesorado  La frecuencia de actividad física y su relación con factores personales y ambientales  La percepción de eficacia motriz del alumnado y su relación con la actividad física y los comportamientos docentes  Satisfacción de los alumnos y alumnas con la educación física y su disposición ante las clases  El compromiso fisiológico en las clases de educación física: valoración de la intensidad del esfuerzo y del tiempo de la actividad.