Cesta de la compra

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys

Autor Irene de Puig

Editorial EUMO EDITORIAL

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys
-10% dto.    18,00€
16,20€
Ahorra 1,80€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Aquest és un programa especialment dirigit a mestres d’escoles bressol. Conté propostes per reforçar les habilitats de pensament en infants de dos i tres anys; completa, així, el programa ‘Juguem a pensar&rs...

Leer más...
  • Editorial EUMO EDITORIAL
  • ISBN13 9788497664769
  • ISBN10 8497664760
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 152
  • Colección DID. EIXOS #
  • Año de Edición 2013
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys

Autor Irene de Puig

Editorial EUMO EDITORIAL

Aquest és un programa especialment dirigit a mestres d’escoles bressol. Conté propostes per reforçar les habilitats de pensament en infants de dos i tres anys; completa, així, el programa ‘Juguem a pensar&rs...

-10% dto.    18,00€
16,20€
Ahorra 1,80€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Aquest és un programa especialment dirigit a mestres d’escoles bressol. Conté propostes per reforçar les habilitats de pensament en infants de dos i tres anys; completa, així, el programa ‘Juguem a pensar’ i serveix d’introducció al projecte Filosofia 3/18.
Diversos estudis demostren que les experiències dels infants durant els tres primers anys de vida influeixen de manera decisiva en el seu desenvolupament. La infantesa és el regne de l'exploració, de situar-se en el món. La curiositat i la descoberta, en aquesta edat, són dos conceptes clau.
Aquest llibre ajudarà a estimular la capacitat investigadora dels nens i nenes a través de jocs, contes i pintura. L’autora proposa donar consistència i coherència pedagògiques a les experiències que ja tenen lloc a les llars d’infants. I ho fa partint de tres eixos de treball: potenciar l'oralitat (aprendre a escoltar, incorporar nou vocabulari); reforçar habilitats de coneixement (observació, classificació, precisió conceptual...); i preparar metodològicament per a la recerca (seure en cercle, parlar d'un en un, seguir un fil temàtic...).