L'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció
Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA
¿Quieres recogerlo en librería?
España peninsular
La situació escolar dels infants i adolescents tutelats que viuen en acolliment residencial, o en família aliena o extensa, és poc coneguda i cau sovint en un terreny on la responsabilitat sembla correspondre sempre a un altre...
Leer más...- Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA
- ISBN13 9788499842936
- ISBN10 8499842933
- Tipo LIBRO
- Páginas 202
- Colección PUBLICACIONS DE L'IRQV #
- Año de Edición 2015
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Materias
Sociología De La EducaciónL'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció
Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA
La situació escolar dels infants i adolescents tutelats que viuen en acolliment residencial, o en família aliena o extensa, és poc coneguda i cau sovint en un terreny on la responsabilitat sembla correspondre sempre a un altre...
¿Quieres recogerlo en librería?
España peninsular
Detalles del libro
La situació escolar dels infants i adolescents tutelats que viuen en acolliment residencial, o en família aliena o extensa, és poc coneguda i cau sovint en un terreny on la responsabilitat sembla correspondre sempre a un altre «departament», de manera que els mestres, els educadors i els acollidors es troben fent-ne front en solitari.
En aquesta publicació, fruit del recull de dades efectuat durant cinc cursos escolars i d’un projecte pilot en col·laboració amb els departaments d’Ensenyament i de Benestar Social i Família, es mostra el clar desavantatge en què es troba la població tutelada pel que fa als seus itineraris i resultats formatius. S’analitzen les dificultats que tenen els alumnes tutelats en l’àmbit escolar i les diferències importants observades entre modalitats d’acolliment i en comparació amb la població general. S’aporten dades d’experiències de l’àmbit internacional i s’inclouen recomanacions per a l’agenda política, per a la pràctica professional i per a la futura investigació plantejant un repte: allò que fins ara ha estat vist com un «problema» hauria d’esdevenir, per a aquests infants i adolescents, una oportunitat.