Cesta de la compra

Estratègies per a millorar la llengua escrita

Autor Esther Pertusa / Maria Josep Jarque

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Estratègies per a millorar la llengua escrita
-5% dto.    25,00€
23,75€
Ahorra 1,25€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis
España peninsular

En la societat d'avui dia, l?escriptura és una eina crucial de comunicació i d?accés al coneixement, fonamental per a l?evolució del pensament. Per això és imprescindible que els alumnes aprenguin a escriure amb coherència, cohesió i adequaci...

Leer más...
  • Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788447542482
  • ISBN10 8447542483
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 401
  • Año de Edición 2015
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica con solapas

Estratègies per a millorar la llengua escrita

Autor Esther Pertusa / Maria Josep Jarque

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

En la societat d'avui dia, l?escriptura és una eina crucial de comunicació i d?accés al coneixement, fonamental per a l?evolució del pensament. Per això és imprescindible que els alumnes aprenguin a escriure amb coherència, cohesió i adequaci...

-5% dto.    25,00€
23,75€
Ahorra 1,25€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

En la societat d'avui dia, l?escriptura és una eina crucial de comunicació i d?accés al coneixement, fonamental per a l?evolució del pensament. Per això és imprescindible que els alumnes aprenguin a escriure amb coherència, cohesió i adequació. Adreçat als professionals de l?àmbit educatiu i psicoeducatiu, aquest llibre té com a objectiu potenciar la reflexió sobre els aspectes relacionats amb l?apropiació de l?escriptura i proporcionar instruments per al procés d?ensenyament i aprenentatge. Partint de diferents marcs teòrics, es proposen activitats i situacions que afavoreixen l?adquisició del principi alfabètic i dels elements implicats en la composició del text. Es planteja una aproximació a l?escriptura des dels processos cognitius i metacognitius de planificació, textualització i revisió. Aquesta obra és fruit d?una llarga experiència de pràctica docent, tant amb alumnes que accedeixen sense dificultats a l?aprenentatge de l?escriptura, com amb alumnes que presenten alguna necessitat educativa especial i requereixen més suport i unes estratègies específiques.