Cesta de la compra

Per què unes botigues venen i altres no en l'era digital. Claus de l'èxit del New retail

Autor Luis Lara / Jordi Mas

Editorial LIBROS DE CABECERA

Per què unes botigues venen i altres no en l'era digital. Claus de l'èxit del New retail
-10% dto.    20,00€
18,00€
Ahorra 2,00€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Per què unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació ...

Leer más...
  • Editorial LIBROS DE CABECERA
  • ISBN13 9788494904141
  • ISBN10 8494904140
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 304
  • Colección TEMATICOS SECTORIALES #
  • Año de Edición 2018
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Per què unes botigues venen i altres no en l'era digital. Claus de l'èxit del New retail

Autor Luis Lara / Jordi Mas

Editorial LIBROS DE CABECERA

Per què unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació ...

-10% dto.    20,00€
18,00€
Ahorra 2,00€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Per què unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació de la digitalització, ajust del número i tipologia de les botigues físiques, llançament de nous models de negoci i potenciació de la omnicanalitat. Luis Lara i Jordi Mas, destacats experts en retail amb experiència local i internacional, ens ofereixen una completa obra, en la qual desenvolupen un apassionant relat sobre l'actualitat del retail i les tendències del que passarà en els propers anys, uns capítols centrats en la gestió del punt de venda i un capítol final dedicat als gurus del retail, el seu Hall of Fame particular, que constitueix un autèntic màster accelerat de retail. Aquesta obra compta, a més, amb dos annexos que seran molt pràctics per als professionals del retail: els 50 indicadors de gestió més destacats (KPI) i un glossari amb els termes més comuns utilitzats en el món del retail. En definitiva, aquest llibre pretén ajudar a empresaris, directius, emprenedors i estudiants del sector a entendre millor el funcionament del retail actual i del futur, i preparar-los per a gestionar les grans transformacions que s’han de produir.









Más libros de Dimas Gimeno, Luis Lara