Cesta de la compra

Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica Temari volum 1

Editorial EDITORIAL MAD

Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica Temari volum 1
-5% dto.    35,00€
33,25€
Ahorra 1,75€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Tema 1. L’evolució de l’educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic Tema 2. L’educació especial en el marc de la ...

Leer más...
  • Editorial EDITORIAL MAD
  • ISBN13 9788414224250
  • ISBN10 8414224253
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 356
  • Colección OPOSICIONES #
  • Año de Edición 2019
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Materias

Oposiciones

Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica Temari volum 1

Editorial EDITORIAL MAD

Tema 1. L’evolució de l’educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic Tema 2. L’educació especial en el marc de la ...

-5% dto.    35,00€
33,25€
Ahorra 1,75€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

Tema 1. L’evolució de l’educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic

 

Tema 2. L’educació especial en el marc de la LOGSE. El seu desplegament normatiu. El concepte d’alumnes amb necessitats educatives especials

 

Tema 3. El procés d’identificació i valoració de les necessitats educatives especials dels alumnes i la relació que té amb el currículum. Decisions d’escolarització. L’avaluació del procés educatiu i criteris de promoció per a aquests alumnes

 

Tema 4. El centre ordinari i la resposta a les necessitats especials dels alumnes. El projecte educatiu i el projecte curricular en relació amb aquests alumnes. Les adaptacions curriculars

 

Tema 5. El centre específic d’educació especial: característiques del projecte educatiu i del projecte curricular. Referents bàsics i criteris per a elaborar-los

 

Tema 6. L’orientació en el procés educatiu dels alumnes amb necessitats educatives especials. Estructura, organització i funció de l’orientació d’aquests alumnes

 

Tema 7. Els recursos materials i personals per a l’atenció dels alumnes amb necessitats educatives especials. Recursos de l’escola. Recursos externs a l’escola. Col•laboració entre serveis específics i serveis ordinaris

 

Tema 8. El mestre d’educació especial. Funcions. Modalitats d’intervenció. Relació del mestre d’educació especial amb la resta dels mestres del centre i amb els serveis de suport externs a l’escola

 

Tema 9. La participació de la família en l’educació dels alumnes amb necessitats educatives especials. Vies de participació. El paper dels pares en la presa de decisions respecte al procés d’escolarització d’aquests alumnes

 

Tema 10. Els alumnes d’educació infantil. Desenvolupament evolutiu en els diferents àmbits: motor, cognitiu, lingüístic, afectiu i social. Alteracions en el desenvolupament

 

Tema 11. Les necessitats educatives especials en l’etapa d’educació infantil. La resposta educativa a les necessitats especials d’aquests alumnes en el projecte curricular i en les programacions. Les adaptacions curriculars

 

Tema 12. Els alumnes d’educació primària. Desenvolupament evolutiu en els diferents àmbits: motor, cognitiu, lingüístic, afectiu i social. Alteracions en el desenvolupament

 

Tema 13. Les necessitats educatives especials en l’etapa d’educació primària. La resposta educativa a les necessitats especials d’aquests alumnes en el projecte curricular i en les programacions. Les adaptacions curriculars

 

Bibliografia

Materias

Oposiciones