Si, Acepto
Esta web utiliza cookies para obtener datos estadísticos de la navegación de sus usuarios. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Leer más

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

AA. VV.
Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

Decàleg per a la millora de la docència en línia. Propostes per educar en contextos presencials discontinus

AA. VV.
23,00€
Disponible

La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de països. De manera imprevista, les institucions educatives s?han vist obligades a adoptar solucions ...
[Leer mas...]

Editorial
ISBN13
ISBN10
Tipo
Páginas
Idioma



La pandèmia per COVID-19 ha sacsejat els fonaments de la nostra educació. Ens hem trobat amb la impossibilitat que el nostre alumnat pugui desplaçar-se als centres educatius, que han estat tancats a causa del confinament decretat en la majoria de països. De manera imprevista, les institucions educatives s?han vist obligades a adoptar solucions d?emergència, migrant cap a models de docència no presencial remota, que han permès parar el cop. A partir d?aquesta experiència, es comença a valorar si l?educació en línia pot ser una aliada vàlida que permeti el desenvolupament de solucions híbrides en els nostres sistemes educatius. La resposta és que sí, encara que el que s?ha fet fins ara no és, pròpiament, educació en línia. Aquest llibre presenta un seguit de propostes per millorar l?educació en línia i fer front a situacions futures de presencialitat discontínua que puguin donar-se, degudes a possibles nous confinaments, totals o parcials. Vol ser un instrument de suport per a tots els professionals de l?educació que necessiten o volen aprofitar al màxim el potencial transformador que ofereix l?educació en línia.