Cesta de la compra

Llenguatge publicitari. Estratègia i creativitat publicitàries

Autor Joan Sabaté López / Josep Rom Rodríguez

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Llenguatge publicitari. Estratègia i creativitat publicitàries
-5% dto.    20,00€
19,00€
Ahorra 1,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.

Leer más...
  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788497886048
  • ISBN10 8497886046
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 220
  • Colección Manuals
  • Año de Edición 2007
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Materias

Publicidad

Llenguatge publicitari. Estratègia i creativitat publicitàries

Autor Joan Sabaté López / Josep Rom Rodríguez

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.

-5% dto.    20,00€
19,00€
Ahorra 1,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.

Materias

Publicidad