Llenguatge publicitari. Estratègia i creativitat publicitàries
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
España peninsular
El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.
Leer más...- Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
- ISBN13 9788497886048
- ISBN10 8497886046
- Tipo LIBRO
- Páginas 220
- Colección Manuals
- Año de Edición 2007
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Materias
PublicidadLlenguatge publicitari. Estratègia i creativitat publicitàries
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.
España peninsular
Detalles del libro
El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l'activitat publicitària per a posar en contacte l'anunciant amb el consumidor i, per tant, n'és la seva eina principal.