Per què unes botigues venen i altres no en l'era digital. Claus de l'èxit del New retail

20,00

Sin impuestos: 19,23

Autor/es
Lara, Luis
Mas, Jordi
ISBN13
9788494904141
ISBN10
8494904140
Tipo
LIBRO
Páginas
300
Año de Edición
2018
Idioma
castellano
Encuadernación
Rústica con solapas
Editorial:
LIBROS DE CABECERA
Disponibilidad:
Disponible

No puntuado
Opinar

Per què unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació de la digitalització, ajust del número i tipologia de les botigues físiques, llançament de nous models de negoci i potenciació de la omnicanalitat. Luis Lara i Jordi Mas, destacats experts en retail amb experiència local i internacional, ens ofereixen una completa obra, en la qual desenvolupen un apassionant relat sobre l'actualitat del retail i les tendències del que passarà en els propers anys, uns capítols centrats en la gestió del punt de venda i un capítol final dedicat als gurus del retail, el seu Hall of Fame particular, que constitueix un autèntic màster accelerat de retail. Aquesta obra compta, a més, amb dos annexos que seran molt pràctics per als professionals del retail: els 50 indicadors de gestió més destacats (KPI) i un glossari amb els termes més comuns utilitzats en el món del retail. En definitiva, aquest llibre pretén ajudar a empresaris, directius, emprenedors i estudiants del sector a entendre millor el funcionament del retail actual i del futur, i preparar-los per a gestionar les grans transformacions que s?han de produir.










-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es