The Penguin Dictionary of Marketing

16,49 8,25

Sin impuestos: 7,93

Autor/es
AA. VV.
ISBN13
9780140515183
ISBN10
0140515186
Tipo
LIBRO
Páginas
283
Año de Edición
2009
Idioma
inglés
Encuadernación
Paperback
Editorial:
PENGUIN BOOKS
Disponibilidad:
Disponible

No puntuado
Opinar

"The Penguin Dictionary of Marketing" is the only one-volume dictionary of its kind to offer full sections of international terms, giving it a truly global readership. Covering everything from direct marketing to slogans, political marketing to corporate affairs this is ideal for A-level and undergraduate students and anyone with an interest in this exciting and innovative discipline.

Etiquetas:

-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es

Twitter

    Facebook