Cesta de la compra

Vida de consum

Autor Zygmunt Bauman

Editorial VIENA EDICIONS

Vida de consum
-5% dto.    17,50€
16,63€
Ahorra 0,88€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

En les darreres dècades, la societat de productors s'ha transformat en una societat de consumidors. I en aquest nou sistema de relacions tots els individus promocionem mercaderies, però alhora, per tal d'obtenir les recompens...

Leer más...
  • Editorial VIENA EDICIONS
  • ISBN13 9788483305126
  • ISBN10 8483305127
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 224
  • Colección Carta blanca
  • Año de Edición 2008
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Vida de consum

Autor Zygmunt Bauman

Editorial VIENA EDICIONS

En les darreres dècades, la societat de productors s'ha transformat en una societat de consumidors. I en aquest nou sistema de relacions tots els individus promocionem mercaderies, però alhora, per tal d'obtenir les recompens...

-5% dto.    17,50€
16,63€
Ahorra 0,88€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

En les darreres dècades, la societat de productors s'ha transformat en una societat de consumidors. I en aquest nou sistema de relacions tots els individus promocionem mercaderies, però alhora, per tal d'obtenir les recompenses socials que desitgem, ens veiem obligats a presentar-nos nosaltres mateixos com a productes que han d'atraure l'atenció dels altres. Dit d'una altra manera, ens hem convertit en mercaderies. Som, simultàniament, els compradors, els articles de consum i els agents comercials que els venen, i habitem un espai social que és el mercat. Aquesta transformació subtil però aclaparadorament omnipresent és el tret fonamental de la nova societat de consumidors, i també el seu secret més ben guardat. A Vida de consum, el prestigiós sociòleg Zygmunt Bauman, una de les veus més reveladores de la modernitat, analitza d'8una manera clara i implacable la manera com les actituds i els patrons de conducta consumistes han colonitzat la xarxa de les relacions humanes en tots els àmbits de la nostra vida, des de la política i l'estratificació social fins a les relacions de parella i la creació de la pròpia identitat.