Vida de consum
Editorial VIENA EDICIONS
España peninsular
En les darreres dècades, la societat de productors s'ha transformat en una societat de consumidors. I en aquest nou sistema de relacions tots els individus promocionem mercaderies, però alhora, per tal d'obtenir les recompens...
Leer más...- Editorial VIENA EDICIONS
- ISBN13 9788483305126
- ISBN10 8483305127
- Tipo LIBRO
- Páginas 224
- Colección Carta blanca
- Año de Edición 2008
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Materias
Sociologia. Temas GeneralesVida de consum
Editorial VIENA EDICIONS
En les darreres dècades, la societat de productors s'ha transformat en una societat de consumidors. I en aquest nou sistema de relacions tots els individus promocionem mercaderies, però alhora, per tal d'obtenir les recompens...
España peninsular
Detalles del libro
En les darreres dècades, la societat de productors s'ha transformat en una societat de consumidors. I en aquest nou sistema de relacions tots els individus promocionem mercaderies, però alhora, per tal d'obtenir les recompenses socials que desitgem, ens veiem obligats a presentar-nos nosaltres mateixos com a productes que han d'atraure l'atenció dels altres. Dit d'una altra manera, ens hem convertit en mercaderies. Som, simultàniament, els compradors, els articles de consum i els agents comercials que els venen, i habitem un espai social que és el mercat. Aquesta transformació subtil però aclaparadorament omnipresent és el tret fonamental de la nova societat de consumidors, i també el seu secret més ben guardat. A Vida de consum, el prestigiós sociòleg Zygmunt Bauman, una de les veus més reveladores de la modernitat, analitza d'8una manera clara i implacable la manera com les actituds i els patrons de conducta consumistes han colonitzat la xarxa de les relacions humanes en tots els àmbits de la nostra vida, des de la política i l'estratificació social fins a les relacions de parella i la creació de la pròpia identitat.