Warenkorb

Del pregó al web. Una síntesi històrica de la redacció creativa en publicitat

Autor Miquel Altarriba

Editorial TRÍPODOS

Del pregó al web. Una síntesi històrica de la redacció creativa en publicitat
-5% Rabatt.    18,00€
17,10€
Speichern 0,90€
Nicht online verfügbar, aber unsere buchhändlerinnen können die verfügbarkeit prüfen, um dir eine schätzung zu geben, wann wir es für dich bereit haben könnten.
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag TRÍPODOS
  • ISBN13 9788493335106
  • ISBN10 849333510X
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 328
  • Jahr der Ausgabe 2004
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

Abschnitte

Werbung

Del pregó al web. Una síntesi històrica de la redacció creativa en publicitat

Autor Miquel Altarriba

Editorial TRÍPODOS

-5% Rabatt.    18,00€
17,10€
Speichern 0,90€
Nicht online verfügbar, aber unsere buchhändlerinnen können die verfügbarkeit prüfen, um dir eine schätzung zu geben, wann wir es für dich bereit haben könnten.
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

¿La paraula és el motor del negoci com la imaginació ho és del progrés? El redactor publicitari experimenta el valor de cada paraula i aprèn fins a quin extrem la redacció és un treball rigorós i subtil. Al llarg de la història, la redacció publicitària ha viscut una evolució, si es vol dir així, revolucionària. Avui, el redactor, no és aquella figura que només redacta textos, perquè les agències, els anunciants i els consumidors han canviat radicalment. El redactor creatiu publicitari ha vist com es consolidava la seva responsabilitat creativa fins a tenir un paper clau a l'agència. ¿Pot un repàs històric traçar amb coherència aquesta evolució? Després de l'era de l'empresa audaç, de la informació i, ara, de la comunicació digital, aquest llibre proposa una mirada al passat i al present que ajudarà a orientar-se en els terrenys no sempre fàcils de la reflexió i de l'exercici de les professions de la Publicitat.

Abschnitte

Werbung

Mehr Bücher von Miquel Altarriba