Warenkorb

Les portes de l'escola. L'heterogeneïtat de les persones i les seves relacions

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

Les portes de l'escola. L'heterogeneïtat de les persones i les seves relacions
-5% Rabatt.    8,50€
8,07€
Speichern 0,42€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
  • ISBN13 9788449023019
  • ISBN10 8449023017
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 118
  • Sammlung Documents
  • Jahr der Ausgabe 2002
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

Les portes de l'escola. L'heterogeneïtat de les persones i les seves relacions

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

-5% Rabatt.    8,50€
8,07€
Speichern 0,42€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

L'escola com a institució formalment organitzada ha de reorientar la seva funció des de tots els àmbits d'influència (polític, cultural i social) per tal d'obrir-se a la societat que canvia ràpidament.. Partim de la necessitat de fer comprendre la diversitat com la normal heterogeneïtat de les persones. De fer entendre que cap col·lectiu no pot ser definit com a homogeni i que la comunicació entre els seus membres no té per què ser unívoca.. Es tracta d'oferir als professionals de l'educació, del treball social, de la salut, etc. una visió crítica de les maneres de comunicar tradicionals i que perduren en gran manera dins i fora dels àmbits educatius.. Pensem que aquest llibre pot ser útil per a totes aquelles persones que s'interessin pel món de l'educació i les relacions socioculturals.. El seu contingut es pot considerar com el punt de partida per a investigacions en el camp sociològic i educatiu, en la formació inicial i continuada de mestres i educadors, i també per als alumnes universitaris de qualsevol àrea del saber que vulguin dedicar-se a la docència.