Warenkorb

Adolescència, maduresa i senectut

Autor Carme Triadó / Feliciano Villar

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Adolescència, maduresa i senectut
-5% Rabatt.    15,00€
14,25€
Speichern 0,75€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788447531028
  • ISBN10 8447531023
  • Gegenstandsart Buch
  • Jahr der Ausgabe 2006
  • Sprache Kastilisch
  • Bindung Gebunden

Adolescència, maduresa i senectut

Autor Carme Triadó / Feliciano Villar

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

-5% Rabatt.    15,00€
14,25€
Speichern 0,75€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

Aquest és un text docent bàsicament pràctic i orientat a l’asignatura "Adolescència, maduresa i senectut".
Per tant, el text (i el DVD que el complementa) , recull, organitza i posa a la vostra disposició tot allò que necessiteu per portar a terme les pràctiques de l’assignatura, alhora que també permet:
a) Facilitar l’accés a la informació. Amb aquest document tindreu des del començament una visió general de tot el curs: la planificació, les tasques que heu de fer, com les heu de fer i quins criteris se seguiran per avaluar-les.
b) Tenir en tot moment a la vostra disposició el material i les orientacions generals necessàries per anar treballant de manera autònoma en les tasques encomanades.
c) Estalviar temps als professors/es en l’exposició de qüestions genèriques per tal de dedicar-lo a la discussió amb els estudiants als aspectes més problemàtics, o fins i tot polèmics, de la temàtica de l’assignatura.
d) Repercutir, en conjunt, en una millor relació entre estudiants i professors, ja que, partint d’unes bases clares per a tots i amb més temps disponible, el professor/a es podrà implicar més en l’orientació i el seguiment del treball individual i de cada subgrup d’estudiants.