Expertinnen Buchhändlerinnen
Persönliche Beratung
GESTIO DE COMPRES
Editorial MARCOMBO, S.A.
-5% Rabatt. 32,90€
31,25€
Speichern 1,64€
- Verlag MARCOMBO, S.A.
- ISBN13 9788426736376
- ISBN10 8426736378
- Gegenstandsart Buch
- Buchseiten 224
- Sammlung MARCOMBO FORMACIÓN
- Jahr der Ausgabe 2023
- Bindung Gebunden
GESTIO DE COMPRES
Editorial MARCOMBO, S.A.
-5% Rabatt. 32,90€
31,25€
Speichern 1,64€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h
Kostenloser Versand
Festland Spanien
ó
Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
...
Versand in 24/48h
-5% Rabatt auf alle Bücher
-5% Rabatt auf alle Bücher
Danke für den Einkauf
in echten Buchhandlungen.
in echten Buchhandlungen.
KOSTENLOSE Abholung in der Buchhandlung
Kommen Sie und lassen Sie sich überraschen!
Kommen Sie und lassen Sie sich überraschen!
Buch Details
El m?dul de Gesti¢ de compres, que pertany al Cicle Formatiu de GrauMitj? de T?cnic en Activitats Comercials (els seus ensenyaments m¡nims es recullen al RD 1688/2011, del 18 de novembre), va introduir granscanvis en la Fam¡lia Professional de Comer? i M?rqueting en recollirels elements m?s destacats d'una economia m?s innovadora icompetitiva. El sector comercial ha experimentat una gran evoluci¢ per l'adaptaci¢ a les noves necessitats de distribuci¢, comercialitzaci¢i adopci¢ de noves tecnologies. Per aix?, es necessiten professionalsben formats per aprovisionar els establiments comercials de maneraefica?, que siguin capa?os de gestionar adequadament les necessitatsde compra i mantenir el nivell de serveis exigits pels clients, sensedeixar de tenir presents les qestions precises per a aquest fi i laincorporaci¢ de les tecnologies de la informaci¢ i la comunicaci¢ enla seva feina di?ria. Cadascuna de les unitats del llibre inclounombroses activitats, exemples resolts i casos pr?ctics per afavorirel proc?s d'ensenyament-aprenentatge i desenvolupar les capacitats decomprensi¢, an?lisi i relaci¢ dels conceptes estudiats. Al final decada unitat, se sintetitzen els seus aspectes fonamentals, es proposen qestionaris tipus test i activitats teoricopr?ctiques. El llibre escomplementa amb una guia did?ctica, exclusiva per professors, queinclou la programaci¢ tant del m?dul com de l'aula, la soluci¢ de lesactivitats proposades, aix¡ com recursos did?ctics i activitatsd'ampliaci¢ que el professor podr? utilitzar per al desenvolupament de les seves classes . Sergio Baeza: Llicenciat en Ci?ncies Econ?miquesper la Universitat de Barcelona i Diplomat en Ci?ncies Empresarials iAlts Estudis Mercantils per la Universitat de Barcelona. És professori tutor del CFGM de Gesti¢ Administrativa al Centre de l'Esperan?a, i?s professor i tutor de pr?ctiques del CFGS de M?rqueting i Publicitat i Audiologia Prot?sica. Tamb? ?s autor del curr¡culum UF2 del m?dulprofessional 8, Gesti¢ i serveis postvenda de l'establimentd'audioprotesista.- Verlag MARCOMBO, S.A.
- ISBN13 9788426736376
- ISBN10 8426736378
- Gegenstandsart Buch
- Buchseiten 224
- Sammlung MARCOMBO FORMACIÓN
- Jahr der Ausgabe 2023
- Bindung Gebunden