Warenkorb

Fer-se a la mar. Narratives d'una descoberta pedagògica

Autor Oriol Brugarolas / èric Ortega / Àngel Pascual

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Fer-se a la mar. Narratives d'una descoberta pedagògica
-10% Rabatt.    22,00€
19,80€
Speichern 2,20€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand
Festland Spanien

La impressió estètica que desperta el mar en l?artista resulta incomparable. Però el mar també suscita una atracció instrumental i calculada que té per objecte trobar beneficis per a la vida quotidiana. Des d?antic, els pescadors, comerciants i...

Lesen Sie mehr ...
  • Verlag PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788491689096
  • ISBN10 8491689095
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 220
  • Jahr der Ausgabe 2024
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden mit Klappen
  • Zielgruppe Höhere Bildung oder Universität

Fer-se a la mar. Narratives d'una descoberta pedagògica

Autor Oriol Brugarolas / èric Ortega / Àngel Pascual

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

La impressió estètica que desperta el mar en l?artista resulta incomparable. Però el mar també suscita una atracció instrumental i calculada que té per objecte trobar beneficis per a la vida quotidiana. Des d?antic, els pescadors, comerciants i...

-10% Rabatt.    22,00€
19,80€
Speichern 2,20€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand
Festland Spanien

Buch Details

La impressió estètica que desperta el mar en l?artista resulta incomparable. Però el mar també suscita una atracció instrumental i calculada que té per objecte trobar beneficis per a la vida quotidiana. Des d?antic, els pescadors, comerciants i guerrers dels pobles costaners l?han vist com un espai per descobrir, dominar i utilitzar, i més tard, els metges i els educadors també s?hi han fixat. Aquest llibre presenta un conjunt d?estudis, organitzats en quatre eixos, que tracten l?interès pedagògic pel mar des d?una perspectiva històrica. En el primer eix se situen les pràctiques a l?entorn del mar en els contextos culturals en què van sorgir. En el segon s?analitzen les iniciatives que han sabut combinar l?aprenentatge amb el que ofereix la platja, nodrint-se in situ de la força inspiradora de la naturalesa marítima. El tercer se centra en la importància del cos en l?educació a partir de diverses propostes teòriques i d?exercicis físics que fomenten valors com ara el sacrifici, la lluita i el respecte per les normes. En el quart, s?explora el mar com a horitzó que afavoreix la circulació de subjectes, idees i artefactes educatius entre territoris de l?entorn mediterrani, europeu i transoceànic, en un intercanvi d?influències que s?estén arreu del món.