Warenkorb

Història dels Castellers d'Altafulla (1973-2023)

Autor Carlos Terrón

Editorial COSSETANIA EDICIONS

Història dels Castellers d'Altafulla (1973-2023)
-5% Rabatt.    19,90€
18,90€
Speichern 0,99€
  • Verlag COSSETANIA EDICIONS
  • ISBN13 9788413563657
  • ISBN10 8413563658
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 224
  • Jahr der Ausgabe 2024
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden mit Klappen
  • Zielgruppe Allgemein / Handel

Història dels Castellers d'Altafulla (1973-2023)

Autor Carlos Terrón

Editorial COSSETANIA EDICIONS

-5% Rabatt.    19,90€
18,90€
Speichern 0,99€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h
Kostenloser Versand ab 19€  
Festland Spanien
ó
Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
...

Expertinnen Buchhändlerinnen
Persönliche Beratung
Versand in 24/48h
-5% Rabatt auf alle Bücher
Danke für den Einkauf
in echten Buchhandlungen.
KOSTENLOSE Abholung in der Buchhandlung
Kommen Sie und lassen Sie sich überraschen!

Buch Details

Al bell mig de l'anomenada "zona tradicional", Altafulla compta amb una llarga i prolífica tradició castellera. Hereus d'aquesta història, el 1973 un grup de joves de la vila decidiren fundar la seva pròpia colla. Així, els Castellers d'Altafulla es convertiren en l'onzena colla del moment i contribuïren de manera essencial a difondre el fet casteller per localitats que, en cas contrari, no n'haurien pogut gaudir. A més d'aquesta vocació de difusió, i de la impagable tasca integradora que han dut a terme, al llarg del seu mig segle d'història (durant el qual hi ha hagut moments de tota mena) han aconseguit assolir un gran nivell casteller. Aquest llibre recull aquests cinquanta anys d'història dels Castellers d'Altafulla, els quals han esdevingut un model per a les anomenades "colles petites" sense les quals el món casteller no seria el que és.
  • Verlag COSSETANIA EDICIONS
  • ISBN13 9788413563657
  • ISBN10 8413563658
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 224
  • Jahr der Ausgabe 2024
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden mit Klappen
  • Zielgruppe Allgemein / Handel

Mehr Bücher von Carlos Terrón