Warenkorb

El futuro de la clase en la Historia. ¿Qué queda de lo social?

Autor Geoff Eley / Keith Nield

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

El futuro de la clase en la Historia. ¿Qué queda de lo social?
-5% Rabatt.    20,00€
19,00€
Speichern 1,00€
Nicht online verfügbar, aber unsere buchhändlerinnen können die verfügbarkeit prüfen, um dir eine schätzung zu geben, wann wir es für dich bereit haben könnten.
Kostenloser Versand
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788437078236
  • ISBN10 8437078237
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 244
  • Sammlung Història
  • Jahr der Ausgabe 2011
  • Sprache Kastilisch
  • Bindung Gebunden

El futuro de la clase en la Historia. ¿Qué queda de lo social?

Autor Geoff Eley / Keith Nield

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

-5% Rabatt.    20,00€
19,00€
Speichern 1,00€
Nicht online verfügbar, aber unsere buchhändlerinnen können die verfügbarkeit prüfen, um dir eine schätzung zu geben, wann wir es für dich bereit haben könnten.
Kostenloser Versand
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

La unificació dels conceptes resulta essencial a l'hora d'estudiar la història. Proporciona als estudiants i acadèmics formes d'organitzar els seus pensaments, la seua investigació i els seus escrits. No obstant això, aquests conceptes també són el centre de milers de conflictes en aquest camp. La història social s'ha vist implicada, des dels seus inicis fa ja més de quaranta anys, en aquests conflictes com una mica més que un mer participant. En l'actualitat, els camps de «el social» i de la «cultura» han estat presentats sovint com a conceptes que s'exclouen mútuament. Aquest volum analitza l'efecte que va tenir el conflicte després del «canvi cap a la cultura» en el treball històric en examinar l'ús de la classe, i demostra com els professionals de múltiples camps poden col.laborar a l'hora de produir una investigació acadèmica de major qualitat.