Warenkorb

Empreses en el núvol. Claus per entendre la internet global

Autor Jordi Torres i Sociats

Editorial LIBROS DE CABECERA

Empreses en el núvol. Claus per entendre la internet global
-5% Rabatt.    15,00€
14,25€
Speichern 0,75€
Nicht online verfügbar, aber unsere buchhändlerinnen können die verfügbarkeit prüfen, um dir eine schätzung zu geben, wann wir es für dich bereit haben könnten.
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag LIBROS DE CABECERA
  • ISBN13 9788493830397
  • ISBN10 8493830399
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 168
  • Sammlung TEMATICOS NUEVAS TECNOLOGIAS #
  • Jahr der Ausgabe 2011
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

Empreses en el núvol. Claus per entendre la internet global

Autor Jordi Torres i Sociats

Editorial LIBROS DE CABECERA

-5% Rabatt.    15,00€
14,25€
Speichern 0,75€
Nicht online verfügbar, aber unsere buchhändlerinnen können die verfügbarkeit prüfen, um dir eine schätzung zu geben, wann wir es für dich bereit haben könnten.
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

La revolució tecnològica que actualment estem vivint bé podria ser la més profunda de la nostra història. Els serveis convergeixen i passen del món físic al món digital, sent accessibles des de qualsevol dispositiu. Un fet rellevant és que les nostres dades ja no resideixen en els nostres ordinadors sinó en una Internet Global que agafa entitat pròpia i es converteix en molt més que una simple infraestructura de connexió: és la plataforma que ofereix servei a milions de dispositius intel·ligents connectats a la xarxa.

És el que es coneix com a Cloud Computing o informàtica en el núvol d’Internet, que permet que els consumidors, empreses o particulars, no s’hagin de preocupar de com es proveeix el servei que necessiten. Les empreses no podran defugir aquest canvi si no volen perdre el tren de l’avenç tecnològic, i això implicarà prendre decisions sobre la direcció a seguir per millorar els seus negocis.