Warenkorb

La gestió de la qualitat en el turisme

La gestió de la qualitat en el turisme
30,00€ -5% Rabatt.
28,50€
Speichern 1,50€
  • Verlag UOC
  • ISBN13 9788491160045
  • ISBN10 8491160043
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 336
  • Sammlung Manuals #242
  • Jahr der Ausgabe 2016
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

La gestió de la qualitat en el turisme

-5% Rabatt.    30,00€
28,50€
Speichern 1,50€
Expertinnen Buchhändlerinnen
Persönliche Beratung
Erhalte es in 24 Stunden
-5% Rabatt auf alle Bücher
Danke für den Einkauf
in echten Buchhandlungen.
KOSTENLOSE Abholung in der Buchhandlung
Kommen Sie und lassen Sie sich überraschen!

Buch Details

L’aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d’atenció de les estratègies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s’ha establert amb fermesa en la cultura organitzativa, però la posada en pràctica d’aquesta filosofia continua essent un dels elements de la gestió més difícils d’aconseguir. Aquest llibre va adreçat a qualsevol professional del sector turístic –ja sigui el seu àmbit d’actuació públic o privat i el subsector d’activitat en què opera el del transport, una agència o un allotjament– interessat en implantar un sistema de qualitat. Amb aquest objectiu s’exposen els models de referència per a la gestió de la qualitat, prestant especial atenció a les peculiaritats d’aquesta gestió en el sector serveis. A més es detalla com implantar sistemes de qualitat tant en els establiments com en les destinacions turístiques, per tal de definir, sistematitzar i millorar els seus processos productius i de servei el client.
  • Verlag UOC
  • ISBN13 9788491160045
  • ISBN10 8491160043
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 336
  • Sammlung Manuals #242
  • Jahr der Ausgabe 2016
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

Mehr Bücher von Jesús M. Amilibia