Warenkorb

Agents del mercat artístic i col·leccionistes. Nous estudis sobre el patrimoni artístic de Catalunya als segles XIX i XX

Autor Ignasi Domènech / Bonaventura Bassegoda

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Agents del mercat artístic i col·leccionistes. Nous estudis sobre el patrimoni artístic de Catalunya als segles XIX i XX
-5% Rabatt.    28,00€
26,60€
Speichern 1,40€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788491680246
  • ISBN10 8491680241
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 244
  • Sammlung MEMORIA ARTIUM #
  • Jahr der Ausgabe 2000
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden
  • Zielgruppe Höhere Bildung oder Universität

Agents del mercat artístic i col·leccionistes. Nous estudis sobre el patrimoni artístic de Catalunya als segles XIX i XX

Autor Ignasi Domènech / Bonaventura Bassegoda

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

-5% Rabatt.    28,00€
26,60€
Speichern 1,40€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

El col·leccionisme artístic i les seves subtils imbricacions tant amb la divulgació, l?estudi i la preservació dels béns culturals com amb la configuració dels museus catalans, han generat un corpus de treballs d?un gruix i una significació notables, entre els quals figuren els que recull aquest volum, dedicats a Narcís Ricart, Julio Muñoz Ramonet i Jeroni Faraudo, a l?antiquària Maria Esclasans, als artistes col·leccionistes Hermen Anglada-Camarasa i Alexandre de Riquer, i també als casos de difusió de l?obra de Picasso i al museu d?Antoni Deu Font. Fa dècades que les àrees de documentació interna dels museus tenen en consideració el col·leccionisme estudiant la procedència de les seves peces, però recentment, amb una perspectiva més àmplia d?estudi d?aquest fenomen com a fet de cultura, els investigadors n?han provat el pes històric i han reivindicat la memòria d?una activitat, que, si bé és individual i a voltes secreta, permet comprendre el valor del patrimoni col·lectiu.