Warenkorb

El Periodisme digital amb valor. Claus per a la sostenibilitat de la premsa

Autor Enrique Canovaca de la Fuente

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

El Periodisme digital amb valor. Claus per a la sostenibilitat de la premsa
-5% Rabatt.    18,00€
17,10€
Speichern 0,90€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
  • Verlag PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788491344551
  • ISBN10 8491344551
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 208
  • Sammlung Aldea Global #40
  • Jahr der Ausgabe 2020
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden
  • Zielgruppe Allgemein / Handel

Themen

Journalism

El Periodisme digital amb valor. Claus per a la sostenibilitat de la premsa

Autor Enrique Canovaca de la Fuente

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

-5% Rabatt.    18,00€
17,10€
Speichern 0,90€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien

Buch Details

Els canvis en la societat provocats per l'aparició de webs informatius i la difusió d'informació a través de les xarxes socials han transformat la manera d'informar-se del públic, la qual cosa ha afectat profundament el model de negoci dels mitjans de comunicació. L'estudi parteix de l'anàlisi de diversos mitjans catalans, però es fa extensiu als mitjans espanyols i als de qualsevol país. Analitza com està canviant la relació de la premsa amb l'audiència, com s'haurien d'organitzar les redaccions, quins són els riscos que planteja la distribució dels continguts a les xarxes o com estan canviant les fonts d'ingressos dels mitjans, entre altres assumptes. En definitiva, quines han de ser les bases per a la regeneració periodística que necessita el sector i quina és la proposta de valor dels mitjans per al futur. L'autor proposa als responsables dels mitjans, com a alternativa, la rigorositat i la veracitat informatives, l'exercici d'un periodisme crític, la participació del públic o la transparència, entre d'altres.

L'estudi analitza com s'està transformant la relació de la premsa amb l'audiència, com s'haurien d'organitzar les redaccions, quins són els riscos que planteja la distribució dels continguts a les xarxes o com estan canviant les fonts d'ingressos dels mitjans, entre altres assumptes. En definitiva, quines han de ser les bases per a la regeneració periodística que necessita el sector i quina és la proposta de valor dels mitjans per al futur.

Themen

Journalism