Warenkorb

(Tot) el que encara no saps sobre les marques

Autor Pilar Alfonso Escuder

Editorial ONADA EDICIONS

(Tot) el que encara no saps sobre les marques
-5% Rabatt.    12,50€
11,88€
Speichern 0,63€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
  • Verlag ONADA EDICIONS
  • ISBN13 9788416505562
  • ISBN10 841650556X
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 184
  • Sammlung La Nau, sèrie Minor #3
  • Jahr der Ausgabe 2016
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

Themen

Werbung

(Tot) el que encara no saps sobre les marques

Autor Pilar Alfonso Escuder

Editorial ONADA EDICIONS

-5% Rabatt.    12,50€
11,88€
Speichern 0,63€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien

Buch Details

(Tot) el que encara no saps sobre les marques és una invitació a pensar el significat de les grans marques en la societat actual. En les seues pàgines trobareu moltes preguntes i algunes possibles respostes. La primera pregunta, la més òbvia i necessària, ha de ser: què és una marca al segle XXI? I és que les marques ja no són el que eren fa només tres o quatre dècades.

Us heu adonat que a hores d’ara tot pot ser una marca? Coca-Cola és una marca, però també ho és el FC Barcelona. Apple és una marca, però també ho és Intermón Oxfam. Benetton és una marca, però tambe ho és el Museu Guggenheim. O Londres, o València. O Cristiano Ronaldo, o Antonio Banderas… Us heu preguntat mai per què? O quan i com hem arribat fins aquesta situació?

(Tot) el que encara no saps sobre les marques indaga sobre el paper de les marques en el nostre dia a dia, i destria els relats que ens conten per esdevenir lovemarks, marques estimades pels consumidors. Però, no només això, també es refereix als múltiples contrarelats crítics que han generat. Si cada època té les seues claus de lectura, podria ser que una de les claus de lectura del món actual foren precisament les marques. No?

Themen

Werbung

Mehr Bücher von Pilar Alfonso Escuder